سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن اصفهان، متعهد به انجام مسئولیت‌های اجتماعی
19 اردیبهشت 1401 - 9:21
شناسه : 27495
نماینده مردم شهرستان لنجان مجلس شورای اسلامی، با حضور در ذوب‌آهن اصفهان با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل این شرکت، به دیدار و گفت‌وگو پرداخت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در دیدار حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی، با حضور در ذوب‌آهن اصفهان با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل این شرکت، بر مسائلی مانند توسعه همکاری‌های دوجانبه در جهت رفع مشکلات منطقه و کارخانه ذوب‌آهن، توسعه فعالیت‌های مشارکتی در حوزه‌های مختلف و افزایش تعامل و هم‌فکری بین مسئولین به منظور هم‌افزایی توانمندی‌ها تاکید شد.

وی یکی از مسائل مهم کشور و همچنین شهرستان لنجان را اشتغال دانست و افزود: حل مشکلاتی از این قبیل، از طریق تعامل بیشتر با صنایع و سازمان‌های منطقه امکان‌پذیر است و در ابعاد اجتماعی و فرهنگی نیز تاثیرات سازنده‌ای خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس، گفت: پیشرفت ذوب‌آهن اصفهان و تعالی این شرکت که اشتغال‌‎زایی را در پی دارد، موجب رونق اقتصادی و توسعه منطقه است و قطعا عدم رفع مسائل و مشکلات این شرکت می‌تواند تبعات منفی برای شهرستان داشته باشد و به همین علت نیز، تعامل با این مجتمع عظیم صنعتی در اولویت مسئولین منطقه قرار دارد.  

در این دیدار، ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان، بر همکاری و تعامل بیشتر شرکت با منطقه به عنوان یک مسئولیت اجتماعی مهم این سازمان تاکید و بیان کرد: برای کمک به رونق اقتصادی بیشتر در لنجان، تلاش می‌شود تا حد ممکن نیازهای خود را از طریق این منطقه تامین کنیم.

وی در پایان رویکرد مسئولین شهرستان لنجان نسبت به ذوب‌آهن اصفهان را سازنده و تعاملی دانست و خاطرنشان کرد: در فضای صمیمانه و با هدف خدمت به مردم، می‌توان نتایج مثبتی را به ثبت رساند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.