جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن اصفهان برای کشور افتخارآفرین است
29 بهمن 1399 - 15:26
شناسه : 7374
نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس: حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه ذوب‌‌آهن اصفهان درخصوص دستاوردهای این شرکت از سال تاسیس تا به حال صحبت کرد و گفت: این شرکت علاوه بر تربیت نیروی انسانی متخصص، رشد و توسعه زیرساخت‌های صنعتی کشور، نگاه به پیشرفت و به‌روز کردن واحدهای صنعتی را به طور ویژه دنبال کرده و همچنان نیز در پی تداوم همین مسیر پر برکت است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: خوشبختانه این مجموعه بزرگ صنعتی از ابتدای تاسیس خود تاکنون برای کشور و ملت بزرگ ایران افتخار‌آفرین بوده است. این شرکت علاوه بر تربیت نیروی انسانی متخصص، رشد و توسعه زیرساخت‌های صنعتی کشور، نگاه به پیشرفت و به‌روز کردن واحدهای صنعتی را به طور ویژه دنبال کرده و همچنان نیز در پی تداوم همین مسیر پر برکت است. در بازدیدی که اینجانب، مدتی پیش از این واحد بزرگ صنعتی داشته‌ام، شاهد اینگونه فعالیت‌ها و اقدامات بوده‌ و هستم.

وی ضمن قدردانی از مدیریت و کلیه کارکنان سخت‌کوش این شرکت، تولید انواع ریل قطار از افتخارات مهم ذوب‌آهن اصفهان به عنوان یک صنعت پیشگام دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با توانمندی‌هایی که این شرکت در این زمینه پیدا کرده است، به‌زودی شاهد به‌کارگیری ریل ملی در همه شبکه‌های ریلی کشور به ویژه قطارهای پرسرعت باشیم. همچنین بسیار خرسندیم که در شرایط تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، با تولید ریل ملی از واردات این محصول استراتژیک بی‌نیاز شده‌ایم.

شایان ذکر است که در بازدید مذکور، مجید مرادیان معاون روابط عمومی و حنایی‌نژاد سرپرست فروش خارجی درخصوص دستاوردهای شرکت توضیحاتی را ارائه نمودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.