سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن اصفهان برترین شرکت از لحاظ تنوع محصولات
26 اردیبهشت 1401 - 19:10
شناسه : 27859
در همایش تجلیل از برترین‌های بورس اعلام شد: در نخستین همایش تجلیل از برترین شرکت‌های بورس کالای ایران، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، شرکت ذوب‌آهن اصفهان به عنوان اولین و برترین شرکت برای عرضه متنوع محصولات در بورس کالای ایران و همچنین چهارمین شرکت برتر در ارزش محصولات ارائه شده بورس برگزیده شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در نخستین همایش تجلیل از برترین شرکت‌های بورس کالای ایران، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی که با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولین دولتی و بخش‌های خصوصی ، فعالان اقتصادی و نمایندگان مجلس، روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار گشت، لوح و تندیس به عنوان اولین و برترین شرکت برای عرضه متنوع محصولات در بورس کالای ایران و همچنین چهارمین شرکت برتر در ارزش محصولات ارائه شده بورس، توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی به ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان اهدا شد.

وی در حاشیه این همایش، با بر شمردن مزایای عرضه محصولات در بورس کالای ایران، بر تداوم آن از سوی ذوب آهن اصفهان تاکید کرد. این مجتمع عظیم صنعتی نقش بسیار کلیدی برای راه‌اندازی بورس داشته و محصولات خود را نیز در این بازار عرضه می‌کند.

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان، عرضه محصولات در بورس کالا را موجب شفاف شدن عملکرد شرکت‌ها دانست و گفت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رویکرد این وزراتخانه مبنی عرضه محصولات تولیدی زیرمجموعه وزارتخانه مذکور، ذوب‌آهن اصفهان نیز به صورت شفاف و قانون‌مند برعرضه محصولات خود در بورس کالای ایران ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است که در بخشی از نوشته‌های روی لوح اهدا شده به ذوب‌آهن اصفهان، آمده است : با تشکیل بورس کالای ایران و رشد و تعالی آن طی ۱۵ سال گذشته، سیاست اقتصاد مقاومتی و خروج از قیمت‌گذاری دستوری در قالب این نهاد تبلور یافته و بخش مهمی از توسعه کنونی کشور، مرهون خدمات بورس کالا به اقتصاد ملی است که در آینده نیز افق‌های روشنی در مقابل این نهاد قرار دارد که با توسعه ابزارها می‌تواند نقش به مراتب مهم‌تری برای اقتصاد کشور ایفا کند. ارزش معاملات انجام شده در بورس کالای ایران در سال گذشته، حدود ۶۶۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.