سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن اصفهان و شرکت عمران فولادشهر در مسیر هم‌افزایی
27 فروردین 1401 - 9:03
شناسه : 26625
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر، پنچ‌شنبه ۲۵ فروردین ماه 1401، ضمن حضور در شرکت ذوب‌آهن اصفهان، با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان، طی دیداری که روز پنچ‌شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ با حمیدرضا شیروانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر داشت، تعامل و همکاری شرکت عمران فولادشهر با ذوب‌آهن را شایسته قدردانی دانست و اظهار داشت: برخی مسائل فی‌مابین از جمله تعیین تکلیف مالکیت در چند مورد باقی مانده که با توجه به دیدگاه مثبت و سازنده طرفین به زودی حل می‌شود. فولادشهر توسط ذوب‌آهن ایجاد شد و هنوز هم ارائه خدمات به این شهر، در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت است.

وی با اشاره به برخورداری این شرکت از فضای سبز ریشه‌دار به وسعت بیش از ۱۶ هزار هکتار، افزود: دانش و توانایی در حوزه فضای سبز موجود در این شرکت، می‌تواند در فولادشهر برای توسعه فضای سبز به کار رود.

سرپرست مدیریت عامل شرکت ذوب‌آهن، یکی از زمینه‌های اصلی همکاری بین ذوب‌آهن و شرکت عمران فولادشهر را در حوزه ساخت مسکن دانست و گفت: با توجه به فعالیت ذوب‌آهن برای تامین مسکن کارکنان، تعامل در این زمینه بسیار موثر و ضروری است. ضمن اینکه ذوب‌آهن می‌تواند در جهت تامین مقاطع ساختمانی برای پروژه‌های ساخت مسکن فولادشهر در قالب طرح دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال، نقش موثری ایفا کند.

ذوب‌آهن، هسته اصلی تاسیس فولادشهر

حمیدرضا شیروانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر، در ارتباط با ضرورت هم‌افزایی ذوب‌آهن و شرکت عمران فولادشهر تصریح کرد: هسته اصلی فولادشهر توسط ذوب‌آهن بنا نهاده شد و مالکیت آن نیز در گذشته متعلق به این شرکت بود که هم‌اکنون تعداد قابل توجهی از کارکنان و بازنشستگان ذوب‌آهن در فولادشهر ساکن هستند.

وی ادامه داد: بر اساس طرح دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال که قرار است طی چهار سال تداوم یابد، در مجموع ۶۰۰ هزار مسکن به شهرهای جدید اختصاص یافته که در این میان سهمیه فولادشهر ۱۵ هزار مسکن است و این امر می‌تواند زمینه همکاری خوبی با ذوب‌آهن باشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر در پایان ضمن اعلام آمادگی شرکت عمران شهر جدید فولادشهر برای همکاری در جهت اجرای پروژه ساخت مسکن برای کارکنان ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: امیدواریم در حوزه توسعه فضای سبز فولادشهر با حمایت ذوب‌آهن بتوانیم گام‌های موثری برداریم که در نهایت رضایت بیشتر مردم شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.