چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن اصفهان پیشرو در غلبه بر کرونا
28 فروردین 1400 - 16:32
شناسه : 10592
نشست پویش ملی اطلاع‌‎رسانی مقابله با ویروس کرونا به صورت ویدئوکنفرانس در استودیو سلامت با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌‌رسانی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان‌های همراه گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در این نشست با تشریح اقدامات گسترده این شرکت در مبارزه با کرونا و اختصاص بیمارستان شهید مطهری برای ارائه خدمات به مردم و کمک‌هایی که وزارت بهداشت می‌تواند در این زمینه داشته باشد، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات لازم برای غلبه بر کرونا از طریق رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت در شرکت ذوب‌آهن اصفهان، صورت گرفته است؛ بنابراین باید در خارج از محیط‌های کار و به ویژه در ایام تعطیلات، مراقب افراد مختلف بود.

وی افزود: شرکت ذوب‌آهن اصفهان نیز خود را در راستای غلبه بر ویروس کرونا مسئول می‌داند تا انشاءالله این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.

در پایان این نشست، کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از همکاری و همیاری ۷۰ شرکت و برند صنعتی و تجاری همراه و همیار گام چهارم بسیج و پویش ملی اطلاع‌رسانی مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.