چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن جزو پیشرفته‌ترین صنایع کشور است
04 دی 1400 - 13:57
شناسه : 22188
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یک دی‌ماه طی بازدید از ذوب‌آهن اصفهان با مدیران این شرکت به گفت‌وگو پرداخت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، یکم دی‌ماه در حاشیه بازدید از ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: هر سال با نمایندگان این نهاد در واحدهای دانشگاه آزاد اسامی سراسر کشور یک نشست برگزار می‌کنیم و در آن به تبادل نظر و ارائه راهکار برای مشکلات موجود می‌پردازیم. در حال حاضر نیز بنا به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه و نقش محوری ذوب‌آهن اصفهان در صنعت به ویژه صنایع فولادی کشور و به منظور افزایش آگاهی همکاران خود در مورد آخرین پیشرفت‌ها، تحقیقات و تحولات تولیدی ذوب‌آهن اصفهان، این شرکت را برای محل برگزاری نشست خود انتخاب کردیم.

وی افزود: ذوب‌آهن اصفهان از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین صنایع کشور است و نمایندگان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسامی با حضور در این شرکت و کسب اطلاعات لازم، نیازها، یافته‌ها و حاصل مشاهدات خود از زحمات کارکنان و صنعتگران را به اساتید و دانشجویان منتقل خواهند کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پایان خاطرنشان کرد: بنده با ۳۰ سال سابقه کار و حضور در دانشگاه‌ها، فرایند تولید آهن، پیشرفت و دستاوردهای ذوب‌آهن اصفهان برایم جذاب و جالب بود و معتقدم تولید محصولات با کیفیت و مورد نیاز کشور دستاورد بزرگی برای ذوب‌آهن اصفهان است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.