جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن موفق به تولید ۲۵۰ هزار تن چدن مذاب شد
01 اسفند 1400 - 14:50
شناسه : 24889
تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان موفق شدند با تلاش‌های شبانه روزی خود رکورد جدیدی در تولید ماهانه چدن مذاب با سه کوره بلند ثبت کنند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سخت‌کوشان مادر صنعت فولاد کشور با همت والای خود، در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با تولید ۲۵۰ هزار و۸۷ تن چدن مذاب، با متوسط روزانه هشت هزار و ۳۳۶ تن این رکورد را ثبت نمودند. البته رکورد پیشین تولید ماهانه چدن باسه کوره بلند مربوط به فروردین‌ماه سال۱۳۹۳ با متوسط روزانه هشت هزار و ۳۱۴ تن بود.

شایان ذکر است که تلاشگران ذوب‌آهن با همت خود در بهمن‌ماه سه رکورد تولیدی روزانه نیز ثبت کردند. همچنین در ۱۶ بهمن‌ماه رکورد روزانه تعداد ذوب با دو کنورتور در بخش فولادسازی ذوب‌آهن رقم خورد و در این روز پولادمردان این شرکت در یک شبانه روز موفق به تولید ۶۱ ذوب شدند که رکوردی بی‌نظیر از سال ۱۳۸۹ تاکنون به شمار می‌آمد.

همچنین تولید میلگرد N۱۶ در یک شبانه روز نیز با تولید دو هزار و ۱۰۰ تن در بخش مهندسی نورد این شرکت شکسته شد که رکورد پیشین مربوط به سال ۱۳۸۸ بود. در ۲۱ بهمن‌ماه نیز رکورد روزانه تولید چدن مذاب با سه کوره بلند در ذوب‌آهن اصفهان با تولید ۹ هزار و ۷۹۳ تن چدن شکسته شد که نوید ثبت رکورد سالانه جدید در این شرکت را می‌دهد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.