پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن ناجی بیماران کرونایی
22 آذر 1400 - 11:51
شناسه : 21726
معاون مکانیک مدیریت انرژی و بهینه‌سازی سوخت شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت: این شرکت در ادامه اقدامات خود برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و درمان مبتلایان به این بیماری، با اجرای طرح نذر نفس و ارائه کپسول‌های اکسیژن پزشکی رایگان به افراد نیازمندی که به این بیماری مبتلا شدند، توانست به ۲۵۰ نفر جان تازه ببخشد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عبدالله نقدی پور معاون مکانیک مدیریت انرژی و بهینه‌سازی سوخت شرکت فولاد خوزستان که مدیریت اجرای این طرح را به عهده دارد، اظهار داشت: طرح نذر نفس به همت تلاشگران ذوب‌آهن و بسیج شرکت از شهریورماه آغاز شد و برای اجرای آن از یکصد کپسول اکسیژن به همراه تجهیزات کامل آن استفاده شد.

وی افزود: با توجه به میزان نیاز به اکسیژن هر هفته ۴۰ کپسول شارژ شد و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و دستور پزشک، به متقاضیان نیازمند تحویل دادیم.  

معاون مکانیک مدیریت انرژی و بهینه‌سازی سوخت شرکت فولاد خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت حمل و چگونگی استفاده از این کپسول‌ها، علاوه بر تهیه «بروشور» ایمنی، یکی از کارشناسان مدیریت انرژی و بهینه‌سازی سوخت شرکت نیز برای راهنمایی‌های لازم، در محل حضور دارد.

شایان ذکر است که این طرح با مساعدت مدیریت‌های انرژی و بهینه‌سازی سوخت و حراست ذوب‌آهن اصفهان و همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج شهید تندگویان و امام علی(ع) شهرستان لنجان، در حال اجراست و تاکنون به ۲۵۰ نفر حیات دوباره بخشیده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.