پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن نشان عالی مسئولیت اجتماعی را کسب کرد
27 مهر 1400 - 9:32
شناسه : 19313
ذوب‌آهن اصفهان موفق شد در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی نشان عالی و جایزه مروج برتر را کسب نماید. همچنین از علیرضا امیری مدیر روابط عمومی این شرکت به عنوان نماینده ذوب‌آهن تقدیر و تشکر به عمل آمد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فلیپ بورمانس رییس انجمن بین‌المللی روابط عمومی در پیامی به اهمیت مسئولیت اجتماعی برای سازمان‌های پیشرو اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که برگزاری این جشنواره بتواند در نهادینه‌سازی مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی، یاری‌رسان باشد.

ضرورت پرداختن به مسئولیت اجتماعی

پرفسور وی آن ویزر رییس سازمان بین‌المللی مسئولیت اجتماعی نیز در سخنرانی ویدئویی، پرداختن به مسئولیت اجتماعی را در یک برنامه بلندمدت برای سازمان‌ها ضروری دانست و اظهار داشت: روابط عمومی باید به سازمان کمک کند تا بتواند نقش خود را در مسئولیت اجتماعی، به صورت هدفمند و سودمند ایفا کند.

گفتنی است، ذوب‌آهن اصفهان با بیش از نیم قرن فعالیت در صنعت کشور، پیشگام و پیشرو صنایع کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود که برخی از فعالیت‌های آن در این حوزه شامل مشارکت در توسعه صنایع کشور، آموزش نیروهای متخصص و ماهر برای کلیه صنایع کشور، پشتیبانی فنی و اعزام نیرو در دوران حماسه‌سازی مردم ایران در دفاع مقدس، مشارکت در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی کشور از طریق باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت، تاسیس بیمارستان شهید مطهری و ارائه خدمات درمانی به جامعه که در دوران شیوع ویروس کرونا نیز تداوم یافت، کمک به توسعه عمرانی و زیرساخت‌های منطقه، تولید محصولات مورد نیاز جامعه و….است.

همچنین هوشمند سفیدی رییس خانه روابط عمومی ایران و علی مطیع جهانی عضو هییت رییسه و معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه‌ریزی اتاق تعاون ایران نیز از دیگر سخنرانان این جشنواره بودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.