چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
حضور ذوب‌آهن اصفهان در میان تولیدکنندگان ریل دنیا
16 اسفند 1399 - 10:41
شناسه : 8436
هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، 13 تا 16 اسفند ماه 1399 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد برگزار شد. در این نمایشگاه، نایب رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، از زحمات شرکت ذوب‌آهن در جهت تحقق رویایی دیرینه تولید ریل قدردانی کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فرنوش نوبخت نایب رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه در هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، اظهار داشت: از کادر مدیریتی ذوب‌آهن اصفهان در بخش‌های مختلف، بابت تولید محصول استراتژیک ریل تشکر می‌کنم. تولید این محصول رویایی بود که در ذوب‌آهن اصفهان به واقعیت پیوست.

وی افزود: برای تعمیر و نگهداری خط پنج متروی تهران، ۲۵۰ تن ریل UIC60 از ذوب‌آهن اصفهان تحویل گرفته‌ایم و در بخش‌های مختلف در حال نصب آن است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: در گذشته طی فرایندی طولانی ریل مورد نیاز را از کشور اتریش تهیه می‌کردیم اما امروزه به عنوان یک ایرانی خوشحال هستیم که ذوب‌آهن اصفهان، ایران را در جمع تولیدکنندگان ریل دنیا قرار داده است.

نوبخت ادامه داد: تولید محصولی با این درجه از اهمیت، کیفیت و استانداردها که در گذشته تولید نمی‌شد، دستاوردی عظیم به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: در گذشته واردات ریل، خروج ارز از کشور را در پی داشت اما هم‌اکنون ذوب‌آهن با تولید ریل، ارزآوری قابل توجهی را برای کشور به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه در پایان، خاطرنشان کرد: بیش از نیم قرن دانش و تجربه پشتیبان تولید ریل ذوب‌آهن اصفهان است و این مهم، اطمینان و اعتماد را برای مصرف‌کنندگان این محصول در پی دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.