سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
راهبری آنتیموان سفیدابه به شرکت گل‌گهر واگذار شد
30 خرداد 1400 - 12:10
شناسه : 14012
مدیرعامل شرکت ایمپاسکو: مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: انجام راهبری کارخانه تولید شمش آنتیموان سفیدابه واقع در استان سیستان و بلوچستان به شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر واگذار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ایمپاسکو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، اظهار داشت: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و با هدف جذب سرمایه بخش خصوصی، ایجاد اشتغال و جهش تولید در مناطق کم‌تر توسعه یافته، انجام راهبری کارخانه تولید شمش آنتیموان سفیدابه با استفاده از کانسنگ معادن آنتیموان سفیدابه، حیدرآباد، شور چاه و توزگی واقع در استان سیستان و بلوچستان به شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر واگذار شد.

وی در ادامه با اشاره به قرارداد منعقد شده، افزود: اجرای عملیات مربوط به اکتشاف، تجهیز، آماده‌سازی، باطله‌برداری و استخراج ماده معدنی از معادن مذکور، فراوری و تولید شمش آنتیموان و توسعه واحد فراوری از جمله مفاد این قرارداد است.

گفتنی است، مدت اجرای قرارداد واگذاری راهبری آنتیموان به شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از خردادماه سال جاری به مدت ۱۰ سال برآورد شد.

مدیرعامل ایمپاسکو در پایان با اشاره به تاریخچه فعالیت واحد فراوری تولید شمش آنتیموان مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان، گفت: از ابتدای فعالیت این واحد تاکنون تلاش‌های بی‌وقفه‌ای جهت افزایش و بهینه‌سازی تولید کارخانه از جمله ایجاد تغییرات در خط تولید و همچنین اخذ پروانه‌های اکتشاف و ذخایر آنتیموان در استان از جمله معادن و محدوده‌های اکتشافی «حیدرآباد، کیچی، لخشک، شورچاه و توزگی» شکل گرفته است.

شایان ذکر است که قرارداد واگذاری راهبری کارخانه تولید شمش آنتیموان سفیدابه به شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به امضای مدیران عامل و روسای هییت‌مدیره شرکت‌های تهیه و تولید مواد معدنی ایران و شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر رسید.

معدن آنتیموان سفیدابه در استان سیستان و بلوچستان، کیلومتر ۴۲ جاده نهبندان به زاهدان، بعد از روستای حیدرآباد واقع شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.