سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
راه‌اندازی دومین کارخانه فولاد در بویراحمد
23 خرداد 1400 - 12:39
شناسه : 13655
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اشتغال گفت: دومین کارخانه فولاد در شهرستان بویراحمد احداث خواهد شد. همچنین مجوز خط تولید واحد تولید 60.70 نیز اخذ شده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر واحدی که قابلیت احیا دارد باید دوباره به چرخه تولید برگردد، اظهار داشت: در راستای جذب سرمایه‌گذار برای چهار پروژه دیگر توانستیم با سرمایه‌گذار خارجی سیمان مارگون جهت سرمایه‌گذاری برای اجرای پروژه‌ها به تفاهم برسیم.

وی افزود: فاز نخست پتروشیمی گچساران نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد. اما در حال حاضر هشت طرح بزرگ صنعتی در استان در حال اجرا است. همچنین اعتباری ۳۷ هزار میلیارد تومانی برای تکمیل طرح‌های پتروشیمی و معادن استان، تصویب شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از این میزان، ۱۵ هزار میلیارد تومان آن جذب کهگیلویه و بویراحمد شده است. البته در راستای جهش تولید نیز، تاکنون ۱۹ استان توانستند طرح جهش تولید را به مرحله انعقاد قرارداد برسانند، که خوشبختانه کهگیلویه و بویراحمد دومین استان کشور بود که در این زمینه قرارداد منعقد کرد.

کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: ۱۵ طرح نیز تا پایان این دولت تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد و با بهره‌برداری نهایی از طرح‌های اشتغال‌زایی استان، زمینه اشتغال سه هزار و ۵۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد فراهم می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.