پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
راه‌اندازی سیستم «مسِ من» برای بازنشستگان صنعت مس
19 دی 1400 - 8:45
شناسه : 22778
معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس گفت: پورتال سازمانی «مس من» با هدف کاهش فرایندهای اداری، سرعت‌ بخشی به امور کارکنان و بازنشستگان و یکپارچه‌سازی بانک اطلاعاتی شرکت ملی صنایع مس ایران راه‌اندازی شده است.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس با تاکید بر اهمیت سیستم‌های اطلاعاتی در مناسبات‌ اداری و سازمانی و مدیریت موثر کسب و کار، اظهار داشت: این ‌سیستم‌ها مانند شریان‌های حیاتی هستند که پیکره سازمان را به هم متصل کرده و امکان تهیه گزارشات تحلیلی و داشبوردهای مدیریتی را در لحظه، برای مدیران ارشد و میانی فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت مس در راستای تحقق‌بخشی به این‌ مهم، راه‌اندازی پورتال مس را در دستور کار قرار داده است، افزود: با توجه به نقش تاثیرگذار پرسنل در تکمیل فرایندهای سازمانی و نقش قابل توجه آن‌ها به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در فرایندهای سازمانی، این معاونت بر آن شد تا از مجموعه خدمات و سرویس‌هایی که شرکت مس به پرسنل تحت پوشش ارائه می‌دهد؛ این پورتال را تهیه تا قابلیت دسترسی آسان و لحظه به لحظه این خدمات را فراهم کند.

معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس در پایان گفت: در «مسِ من» طیف وسیعی از اطلاعات سازمانی، شغلی و احکام در آن قرار گرفته است و خدماتی همچون کمک هزینه‌ها، صدور دفترچه بیمه، امور پزشکی و سایر امور اداری پرسنل تنها از طریق ثبت‌نام در این پرتال انجام می‌شود. لذا با راه‌اندازی این سیستم فقط ارائه کلیه خدمات پرسنلی از طریق ثبت و تایید در این پرتال امکان‌پذیر است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.