پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
راه‌اندازی فاز ۲ معدن طلای زر ‌شوران تکاب
28 بهمن 1399 - 14:36
شناسه : 7264
نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی فاز ۲ معدن طلای زر شوران تکاب و ایجاد کارگاه‌های پایین دستی و انجام خدمات اجتماعی توسط معادن به شدت پیگیری شده و عملی خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن همتی نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ، اظهار داشت: در مورد معادن به ویژه معادن طلا، جلسات مفصلی با وزیر، سازمان‌های ایمیدرو و معدن‌داران برگزار شد. اگر چه عده‌ایی که منافعشان به خطر افتاد، جوسازی‌های می‌کنند اما در خصوص معدن زر ‌شوران به توفیقات خوبی دست یافتیم.

وی افزود: باید معادن به ویژه معادن طلا، بومی‌سازی شده و سهام به مردم داده شود. همچنین در برابر کسانی که کوچک‌ترین تعرضی به بیت‌المال کرده‌اند، نباید کوتاه آمد.

نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی فاز ۲ زر شوران و ایجاد کارگاه‌های پایین‌دستی به همراه انجام خدمات اجتماعی توسط معادن به شدت پیگیری و عملی خواهد شد.

همتی تاکید کرد: همچنین ارگان‌های نظارتی به شدت و به طور کامل به قضایای معادن اشراف دارند و اجازه کوچک‌ترین تخلف را نخواهند داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه حفظ امنیت، اتحاد، همدلی، امانت‌داری و دوری از اختلاف و تفرقه، از ارکان مهم توسعه است، خاطرنشان کرد: اگر همه مسئولان و مردم، فرمایشات و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و به آن‌ها عمل کنند، نه تنها هیچ مشکلی پیش نمی‌آید بلکه کشور پیشرفت هم خواهد کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.