جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد صنعتی و معدنی کرمانشاه
20 مرداد 1400 - 15:56
شناسه : 16034
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه در سی و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: طی سال گذشته 63 واحد صنعتی و معدنی احیای شدند که در این راستا قصد داریم ۳۰ واحد راکد در این حوزه را تا پایان سال جاری به چرخه تولید بازگردانیم.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، احسان صلاحی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال‌های گذشته توسط رهبر معظم انقلاب با عناوین رونق تولید، جهش تولید و تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، رسالت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و سازمان صنعت، معدن و تجارت، مبنی بر فعال‌سازی واحدهای راکد در استان است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۸ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه موفق به احیای ۵۵ واحد صنعتی و معدنی با اشتغال ایجادشده ۷۵۸ نفر و تسهیلات ۲٫۴ میلیارد تومان شده است. در همین راستا طی سال ۱۳۹۹، وزارتخانه ۶۳ واحد صنعتی و معدنی را با تعداد اشتغال ۸۷۱ نفر و تسهیلات ۵٫۴ میلیارد تومان احیاء نمود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه، گفت: در سال جاری، احیا و فعال‌سازی ۳۰ واحد غیرفعال صنعتی و معدنی را در دستور کار داریم که این امر در جلسات متعدد کارگروه راه‌اندازی و باز فعال‌سازی واحدهای صنعتی استان با همراهی شرکت شهرک‌ها در حال پیگیری و انجام است.

صلاحی در پایان سخنان خود در خصوص احیای واحدهای تولیدی طی سال جاری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ واحد تولیدی باهمت کارگروه مذکور راه‌اندازی و به مدار تولید برگشته است. لذا امیدواریم با پیگیری‌های انجام‌شده، سایر واحدهای راکد استان نیز به چرخه تولید برگردند. شایان ذکر است که سازمان‌های جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی نیز در این جلسه گزارشات مبسوطی در خصوص احیای طرح‌های مختلف را به حاضرین جلسه ارائه دادند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.