پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
راه‌اندازی یک ناحیه صنعتی جدید در استان چهارمحال و بختیاری
02 آذر 1400 - 10:00
شناسه : 20842
براساس گزارش‌های منتشر شده، ایجاد ناحیه صنعتی «وحدت» در شهرستان «کیار» استان چهارمحال و بختیاری در مجمع عمومی شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان‌ها مصوب شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در آخرین نشست هییت‌مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با ایجاد این ناحیه صنعتی جدید که به جمع یک‌هزار و ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب کشور می‌پیوندد، موافقت شد.

با ایجاد این ناحیه صنعتی ۲۸.۵ هکتار به مساحت اراضی در اختیار شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور افزوده می‌شود تا شرکت‌های استانی تابعه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بتوانند نسبت به جذب سرمایه‌گذاران و به‌تبع آن، ایجاد شغل پایدار در سطح کشور اقدام کنند.

از ابتدای تیرماه تا پایان آذرماه امسال، ایجاد و توسعه ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی جدید در ۱۴ استان کشور به وسعت بیش از پنج‌هزار و ۶۲۰ هکتار به تصویب هییت‌مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به‌عنوان مجمع عمومی شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان‌ها رسیده است که برای طی فرایند تصویب نهایی به مراجع قانونی ذی‌ربط ارسال شد.

گفتنی است، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۶ شهرک و ۳۲۶ ناحیه صنعتی و سه منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، ۸۱ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، هفت شهرک فناوری، ۳۸ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، دو مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، ۹۵ هزار و ۴۱۵ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۴۸ هزار و ۱۱۹ واحد صنعتی و سه‌هزار و ۱۵۰ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۶۱ هزار و ۱۷۴ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.