سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
راور، در مسیر شکوفایی
17 بهمن 1400 - 9:26
شناسه : 24196
استاندار کرمان در آیین افتتاحیه، کلنگ زنی و نیز بازید از چند پروژه صنعتی در شهرستان راور همزمان با دهه مبارک فجر گفت: حدود یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در راور در حال انجام است و با بهره‌برداری کامل فولاد این شهرستان برای حدود یک هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی زینی وند استاندار کرمان در آیین افتتاحیه، کلنگ‌زنی و نیز بازید از چند پروژه صنعتی در شهرستان راور همزمان با دهه مبارک فجر، اظهار داشت: برای تشویق سرمایه گذاران باید بخش هایی از شهرستان مورد مطالعه قرار گیرد تا بتوانیم جزو مناطق محروم محاسبه کنیم و امتیازاتی برای سرمایه گذاران در این زمینه در نظر گرفته شود.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس این است که شهرستان به صورت یکپارچه جزو مناطق محروم استان قلمداد نمی‌شود. البته طی یکی دو سال اخیر اقدامات مطلوبی در شهرستان راور انجام گرفته و نسبت به دو سال گذشته پیشرفت بسیار خوبی را شاهد هستیم که سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی از جمله آن‌ها است.

استاندار کرمان در پایان خاطرنشان کرد: در این سفر مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی با نمایندگان مجلس تشریح شد و به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

براساس این گزارش، پروژه بوته‌سازی کارخانه بریکت‌سازی شهرستان راور با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد تومانی و اشتغال ۶۰ نفر مستقیم و ۱۸۰ نفر غیرمستقیم اولین پروژه افتتاح شده روز جمعه ۱۵ بهمن‌ماه با حضور استاندار کرمان بود. همچنین ساخت کوره تولید آهن‌اسفنجی شرکت فولاد راور نیز با ۵۰ نفر اشتغال آغاز شد.

استاندار کرمان به همراه جمعی از مسئولان از خط یک و ۲ پروژه تولید آهن‌اسفنجی این مجموعه نیز بازدید کردند. این پروژه اکنون با ۲۵۰ نیرو به صورت مستقیم و ۸۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت است.

گفتنی است، در ادامه سفر استاندار کرمان به راور از روند ساخت پروژه فولادسازی این شهرستان بازدید شد؛ این پروژه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی قرار است تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد. آن طور که متولیان آمار می‌دهند با بهره‌برداری از پروژه فولادسازی زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.