سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
رشد ارزش معاملات در بورس کالا
25 اردیبهشت 1400 - 12:14
شناسه : 12124
در هفته منتهی به 24 اردیبهشت ماه 631 هزار و 879 تن انواع کالا به ارزش بیش از 87 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد 2 و 4 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، ۲۳۲ هزار و ۸۸۴ تن انواع کالا به ارزش ۴۵ هزار و ۶۱ میلیارد ریال معامله شد. همچنین در این تالار ۱۹۱ هزار و ۸۲۴ تن فولاد، ۶ هزار و ۸۸۰ تن مس، ۶۶۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۳ هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن، ۴۰۰ تن کک و سه کیلوگرم شمش طلا معامله شده است.

در این راستا طی هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی، ۳۹۶ هزار و ۵۷۸ تن انواع کالا به ارزش ۴۲ هزار و ۱۸۸ میلیارد ریال به فروش رسید.

در اين تالار ۲۰۳ هزار و ۳۰۰ تن وکیوم باتوم، ۶۴ هزار و ۱۶۲ تن قیر، ۵۵ هزار و ۶۸۰ تن مواد پليمری، ۲۸ هزار و ۹۸۴ تن مواد شيميايی، ۴۰ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، یک هزار و ۹۲۷ تن روغن پایه، ۱۵۰ تن عایق رطوبتی، ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۸۰ تن آرگون و یک هزار تن گوگرد معامله شد. همچنین دو هزار و ۴۱۷ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسیده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.