سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
رشد تولید بزرگ‌ترین خودروساز کشور
09 تیر 1400 - 12:49
شناسه : 14564
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان گسترش و نوسازی، گروه خودروسازی سایپا، گروه صنعتی ایران خودرو، بنیاد شهید و بانک مرکزی با اشاره به رشد 15 درصدی تولید در این گروه خودروسازی، گفت: میزان تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته و تا پایان خردادماه توانستیم 100 هزار خودرو را به مشتریان تحویل دهیم.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این مراسم، اظهار داشت: امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد تولید داشته‌ایم که خوشبختانه نسبت به برنامه ۱۰ درصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت جلوتر است.

وی افزود: میزان تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته و تا پایان خردادماه، ۱۰۰ هزار خودرو را تحویل مشتریان داده‌ایم. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، گفت: در راستای توسعه و تنوع محصولات، خودروی اطلس به زودی رونمایی و در نیمه دوم سال تولید انبوه آن انجام می‌شود؛ البته هم زمان با این اتفاق خودروی شاهین اتوماتیک نیز رونمایی خواهد شد که بی‌شک برای جانبازان عزیز کشور بسیار مناسب است.

سلیمانی در پایان با بیان اینکه تولید انبوه خودروی آریا از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۶۰ قطعه حساس خودرو تولید شده است که این امر منجر به صرفه‌جویی ۱۵۰ میلیون دلاری در مجموعه سایپا شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.