جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
رشد تولید فلزات غیر آهنی در چین
26 مرداد 1401 - 15:19
شناسه : 31285
کاهش محدودیت‌های انرژی در چین، منجر به رشد تولید آلومینیوم این کشور طی ماه ژوئیه 2022 شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، کاهش محدودیت‌های انرژی در چین منجر به رشد تولید کارخانه‌های ذوب این کشور شد. به همین دلیل، میزان تولید آلومینیوم چین طی مدت یاد‌شده با رشد ۵٫۶ درصدی نسبت به ماه ژوئیه ۲۰۲۱ میلادی، به سه میلیون و ۴۳۰ هزار تن افزایش پیدا کرد.

این در حالی است که این میزان نسبت به تولید سه میلیون و ۳۹۰ هزار تن در ژوئن ۲۰۲۲ میلادی، رشد ۱٫۲ درصدی ماهانه را نیز رقم زد.

چین به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و مصرف‌ کننده آلومینیوم جهان، طی ماه‌های اخیر با افزودن ظرفیت‌های جدید تولید، شاهد رشد تدریجی تولید کارخانه‌های ذوب بوده است. در حالی که در خارج از چین، تولید آلومینیوم که فرایندی انرژی‌بر محسوب می‌شود، به دلیل رشد قیمت انرژی و برق به ویژه در اروپا، محدود شده است.

تولید آلومینیوم طی هفت ماهه نخست سال ۲۰۲۲ میلادی در چین، ۲۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تن به ثبت رسید که حاکی از رشد ۱٫۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

علاوه‌ براین، تولید ۱۰ فلز غیر آهنی در این کشور شامل مس، آلومینیوم، سرب، روی و نیکل نیز طی ماه جولای ۲۰۲۲ میلادی با رشد ۴٫۸ درصدی، به پنج میلیون و ۶۳۰ هزار تن رسید. قلع، آنتیموان، جیوه، منیزیم و تیتانیم، از دیگر فلزات غیر آهنی هستند.

این در حالی است که میزان تولید این فلزات غیر‌ آهنی از ابتدای ماه ژانویه تا پایان ماه ژوئیه ۲۰۲۲ میلادی، ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تن به ثبت رسید که رشد ۱٫۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱ میلادی نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.