دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
رشد فروش در مجتمع کک‌سازی زرند
09 بهمن 1401 - 15:09
شناسه : 33188
مدیر مجتمع کک‌سازی زرند از افزایش ۷۳ درصدی فروش این مجتمع از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ خبر داد.
ارسال توسط : منبع : ایمپاسکو
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، حامد مسعودپور بیان کرد: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ تولید مجتمع کک‌سازی و پالایش قطران زرند به ۱۰۱ هزار تن رسید که بیشترین میزان تولید در فروردین ماه با حجم تولید ۱۹ هزار و ۱۵۶ تن بوده است.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال، میزان تولید به شکل قابل توجهی نسبت به سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ افزایشی بود و در مجموع موفق به تولید ۱۰۱ هزار و ۳۵۶ تن کک شدیم.

مدیر مجتمع کک‌سازی زرند با بیان اینکه تمام محصول تولیدی در بورس کالا عرضه می‌شود، مطرح کرد: مبحث فروش در بورس کالا مربوط به آن بخشی است که به عنوان حق‌السهم در اختیار مجتمع قرار می‌گیرد و محصولی که در اختیار راهبر قرار دارد، به مصرف فولادسازی داخلی می‌رسد.

مسعودپور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در یک سال گذشته و با اقبال جهانی نسبت به فروش زغال‌سنگ و کک قیمت جهانی افزایش یافته است، از این لحاظ افزایش قیمت در داخل کشور نیز تاثیرگذار بود. مجتمع کک‌سازی زرند هم با توجه به این افزایش قیمت‌ها افزایش درآمد ریالی طی ۹ ماهه سال جاری داشته است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.