پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
رشد قیمت آلومینیوم مدیون تنش‌های اوکراین است
01 اسفند 1400 - 14:16
شناسه : 24878
براساس گزارش‌های منتشر شده، با شدت گرفتن بحران اوکراین و بیشتر شدن احتمال حمله روسیه به این کشور، قیمت اکثر فلزات رو به افزایش بوده است.
ارسال توسط : منبع : باشگاه آلومینیوم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بورس فلزات لندن هفته گذشته ۲۵ بهمن‌ماه (۱۴ ماه فوریه) در حالی کار خود را آغاز کرد که قیمت آلومینیوم در بورس سه هزار و ۳۰۵ دلار(تن) اعلام شد. همچنین سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه (۱۵ فوریه) آلومینیوم به سه هزار و ۲۲ دلار(تن) کاهش یافت که مینیمم قیمت فروش هفته بوده است.

بورس فلزات لندن ۲۹ بهمن‌ماه (۱۸ فوریه) در حالی به کار خود پایان داد که قیمت فروش آلومینیوم در پایان روز کاری جمعه، سه هزار و ۲۶۲ دلار و ۵۰ سنت اعلام شد. علی‌رغم متناوب بودن نرخ افزایش و کاهش آلومینیوم در بورس فلزات لندن، طی هفته گذشته آلومینیوم همواره در کانال افزایشی قرار داشت.

گفتنی است، فروش سه ماهه آلومینیوم نیز در روز جمعه به سه هزار و ۲۶۲ دلار و ۵۰ سنت افزایش یافت. این در حالی است که در روز جمعه گذشته فروش سه ماهه آلومینیوم سه هزار و ۱۳۶ دلار و ۵۰ سنت بوده است. موجودی فلز آلومینیوم نیز از ۸۷۵ هزار و ۲۵۰ تن طی هفته گذشته به ۸۴۹ هزار و ۲۷۵ تن کاهش یافت که خود عاملی مهم بر افزایش قیمت این فلز است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.