سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
رشد چشمگیر صدور پروانه بهره‌برداری بخش صنعت سمنان
23 خرداد 1400 - 9:10
شناسه : 13626
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان مطرح کرد؛ معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طی سال جاری پروانه بهره‌برداری این استان در بخش صنعت رشدی 47 درصدی داشت.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فرامرز محبوبی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، اظهار داشت: طی دو ماه ابتدایی امسال، ۲۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان سمنان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه طی سال ۱۳۹۸، ۴۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این مدت، واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال توانستند پروانه بهره‌برداری دریافت و مشغول به فعالیت شوند. همچنین خوشبختانه زمینه اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: طی دو ماه نخست امسال در بخش صدور پروانه‌های بهره‌برداری حوزه صنعت که در واقع می‌توان آن را همان سرمایه‌گذاری‌های تحقق یافته دانست، شاهد رشد قابل توجهی بوده‌ایم؛ به‌ طوری که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از نظر سرمایه‌گذاری ۵۱۸ درصد و از نظر اشتغال ۱۷۵ درصد رشد داشته است.

محبوبی با بیان اینکه در این مدت ۳۷۰ مجوز صنعتی در استان سمنان صادر شده است، بیان کرد: ۲۵ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۳۴۵ واحد نیز جواز تاسیس دریافت کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای واحدهای صنعتی که جواز تاسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر ۳۶ هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.