پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
رشد چشمگیر گهرزمین در حوزه بارگیری
27 آذر 1400 - 9:20
شناسه : 21905
مدیر حمل و نقل شرکت سنگ‌آهن گهرزمین گفت: با اجرایی کردن برنامه مدیریت حمل و نقل توانسته‌ایم رضایت حداکثری شرکت‌های باربری و مشتریان را کسب نماییم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گهرزمین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدحسین اسفندیارپور مدیر حمل و نقل شرکت سنگ‌آهن گهرزمین با اشاره به عملکرد سه ماه اخیر مدیریت حمل و نقل شرکت در حوزه بارگیری جاده‌ای، اظهار داشت: بالغ بر دو هزار و ۶۰۰ سرویس از محصولات شرکت به صورت شبانه روزی توسط پیمانکاران همکار بارگیری و حمل می‌شود. طی ۳ ماهه اخیر ۲۹ هزار سرویس بار محصول گندله جا به جا شده که از این میزان بالغ بر ۲۵ هزار سرویس به مقصدهای مختلف حمل شده است که نسبت به ۳ ماهه گذشته خود، ۶ برابر افزایش بارگیری در این محصول را داشته‌ایم.

وی افزود: روزانه به صورت تقریبی ۳۶۰ سرویس از خطوط کنسانتره شرکت بارگیری می‌شود. لذا طی این مدت ۳ ماهه ۴۵ هزار سرویس بارگیری و دپوسازی کنسانتره انجام شده که از این تعداد، بیش از ۲۵ هزار سرویس جهت فروش بوده است. همچنین بارگیری این محصول نیز در مقایسه با ۳ ماهه گذشته خود با افزایش ۲ برابری همراه است.

مدیر حمل و نقل شرکت سنگ‌آهن گهرزمین با تاکید بر برنامه مدیریت حمل و نقل مبنی بر توزیع عادلانه بار به مقصد سایر شهرها، گفت: با اجرا این برنامه توانسته‌ایم رضایت حداکثری شرکت‌های باربری و مشتریان را کسب نماییم.

اسفندیارپور در پایان درباره حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌ها، کمبود خودروهای سنگین به روز و مشکلات موجود در تهیه قطعات این خودروها، به روزرسانی این ناوگان از حالت دستی به حالت هوشمند در حال انجام است و در تلاش هستیم که طراحی مسیرهای پرسنل در سطح شهر با کمترین زمان و کوتاه‌ترین مسیر باشد. 
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.