جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
رشد ۲۰ درصدی تولید محصولات فولادی در خوزستان
09 اردیبهشت 1400 - 9:58
شناسه : 11447
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، گفت: تولید محصولات فولادی در خوزستان طی سال گذشته با همت شرکت‌های فعال در این بخش ۲۰ درصد نسبت به سال پیش از آن رشد یافت.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیر حسین نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، اظهار داشت: پیرو شعار سال ۱۳۹۹ به نام جهش تولید و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص افزایش تولید و جلوگیری از خام‌فروشی مواد اولیه، با وجود تمامی محدودیت‌ها و تحریم‌ها، این اتفاق مهم سال گذشته در خوزستان محقق شد.

وی افزود: این افزایش محصولات فولادی در زمینه تولید میلگرد، ورق  و لوله فولادی به ظرفیت سه میلیون و ۵۶۶ هزار و ۳۳ تن بود که موجب افزایش تولید فولاد کشور شد. همچنین این ‌میزان رشد تولید محصولات در خوزستان نیاز صنایع پایین‌دستی به این محصولات فولادی را تا حدود زیادی برطرف کرد. و خوشبختانه این روند علاوه بر اشتغال موجب رشد اقتصادی در استان خوزستان شده است.

شایان ذکر است که شرکت فولادخوزستان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فولادی ایران بعد از فولادمبارکه اصفهان دومین تولیدکننده فولاد خام در ایران محسوب می‌شود.

شرکت‌های تابعه فولادخوزستان شامل گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان، صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، صنعت فولادشادگان، ایده پردازان صنعت فولاد، مهندسان مشاور پیشگامان فولاد جنوب، فولاد لجستیک، تامین آتیه فراگیر، توسعه اقتصادی فراگیر وفا، توسعه اقتصادی پایدار فراگیر، توسعه صنعتی و معدنی ایساتیس، شرکت فولاداکسین و روهینای جنوب است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.