پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
رشد ۴۸ درصدی وصول حقوق دولتی معادن سمنان
29 فروردین 1400 - 16:33
شناسه : 10688
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت سمنان خبر داد؛ معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به رشد ۴۸ درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان در سال گذشته، گفت: در سال 1399 حدود ۲۰۸ میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان سمنان وصول شده است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد فروهر معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه بررسی مشکلات معادن استان سمنان با اعلام خبر رشد ۴۸ درصدی وصول حقوق دولتی معادن این استان، اظهار داشت: در سال گذشته حدود ۲۰۸ میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول شده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال ۱۳۹۸، ۴۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در اسفند ماه سال ۱۳۹۹، مبلغی درحدود ۲۸ میلیارد ریال از معادن استان، حقوق دولتی وصول شد که در مقایسه با اسفند ماه سال ۱۳۹۸، ۳۴ درصد رشد داشته است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت سمنان با اشاره به فعالیت حدود ۶۳۰ واحد معدنی در استان، گفت: این تعداد معدن با ظرفیت استخراج سالانه بیش از ۲۱ میلیون تن مواد معدنی در استان فعالیت می‌کنند که ذخیره قطعی این معادن به حدود ۶۰۷ میلیون تن می‌رسد.

فروهر در خصوص سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این معادن، تصریح کرد: معادن استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال و اشتغال‌زایی بیش از پنج هزار نفر در استان فعالیت می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۴۲ نوع مواد معدنی مانند گچ، سلستین، سنگ‌آهک، مس، آهن و منگنز در استان سمنان وجود دارد که از این معادن بهره‌برداری می‌کنند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.