سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
رشد ۵۳درصد سود “فخوز” به ازای هر سهم
19 آبان 1399 - 7:16
شناسه : 1257
سود خالص شرکت فولاد خوزستان در ۶ ماهه یاندوره ای با رشد ۵۳ درصدی به نسبت دوره مشابه سال گذشته مواجه شده و درآمد های عملیاتی این شرکت نیز ۴۱ درصد افزایش را تجربه کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، فولاد خوزستان در گزارش صورت مالی ۶ ماهه میاندوره ای منتهی به شهریورماه (حسابرسی نشده)، میزان سود خالص خود را برابر با ۳۳.۸۱۰.۵۱۵ میلیون ریال گزارش کرده و همچنین درآمد های عملیاتی خود را در این دوره برابر با ۱۱۲.۱۲۰.۴۰۲ میلیون ریال به ثبت رسیده است.

سود خالص شرکت فولاد خوزستان در ۶ ماهه میاندوره ای با رشد ۵۳درصدی به نسبت دوره مشابه سال گذشته همراه شده و لازم به ذکر است که در مقایسه با پایان دوره مالی در تاریخ ۹۸.۱۲.۲۹، یک درصد رشد داشته و درآمد های عملیاتی این شرکت نیز ۴۱درصد افزایش را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، فولاد خوزستان در پایان دوره ۶ ماهه میاندوره ای سود پایه هر سهم خود را ۱۷۷۵ ریال گزارش کرده و هر سهم این شرکت ۵۳درصد افزایش را نسبت به دوره مشابه به ثبت رسانده است.

“فخوز” در گزارش وضعیت مالی ارائه شده مجموع دارایی های خود را ۱۷۵.۲۰۸.۴۲۱ میلیون ریال به ثبت رسانده و ۲۶درصد افزایش را در مقایسه با سال گذشته در پی داشته و سود انباشته این شرکت با افزایش ۵۰ درصدی به مبلغ ۷۰.۸۰۳.۶۲۷ میلیون ریال رسیده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.