پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
تولید گندله‌ سنگ‌آهن ۱۰ درصد رشد یافت
31 فروردین 1400 - 11:58
شناسه : 10790
در سال 1399: تولید گندله سنگ‌آهن شرکت‌های بزرگ طی 12 ماهه سال گذشته به بیش از 46 میلیون تن رسید. این میزان تولید، 10 درصد بیشتر از عملکرد سال 1398 رشد داشته است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عملکرد شرکت‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی نشان می‌دهد که در سال گذشته ۴۶ میلیون تن گندله سنگ‌آهن تولید شده است؛ در حالی که سال پیش از آن، حدود ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تن تولید شده بود.

در بین ۱۱ شرکت بزرگ تولیدکننده این ماده معدنی، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با تولید ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن، رتبه نخست تولید را به خود اختصاص داده است. پس از آن فولادمبارکه اصفهان با تولید هفت میلیون و ۳۰۰ هزار  تن در جایگاه دوم، میدکو با تولید ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن در رتبه سوم و فولاد خوزستان با تولید پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تن در جایگاه چهارم قرار گرفت.

سایر تولیدکنندگان شامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تولید سه میلیون و ۷۰۰ هزار تن، اُپال پارسیان سنگان با تولید سه میلیون و ۴۰۰ هزار تن، فولاد سنگان خراسان با تولید سه میلیون و ۳۰۰ هزار تن، فولاد خراسان با تولید نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن، سناباد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن، سنگ‌آهن مرکزی با ۷۴۸ هزار تن و صبانور با تولید ۵۰۰ هزار تن هستند که در رتبه‌های بعدی تولید گندله سنگ‌آهن طی سال گذشته قرار دارند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.