سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
07 تیر 1401 - 13:56
شناسه : 29604
در معاملات امروز سه‌‎شنبه هفتم تیر ماه 1401، شاخص کل بورس با ۱۰ هزار و ۳۶۰ واحد افزایش، تا رقم یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد صعود کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، در معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل بورس به رقم یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز روند صعودی داشت و با سه هزار و ۷۹۷ واحد افزایش، در رقم ۴۲۱ هزار و ۹۲ واحد ایستاد.

معامله‌گران این بازار با انجام ۳۷۴ هزار معامله، ارزش معاملات را به ۴۶ هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال رساندند. شاخص‌های «پتروشیمی نوری»، «پالایش نفت اصفهان»، «پالایش نفت بندرعباس»، «سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی» و «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شایان ذکر است که شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۸۸ واحد افزایش، به ۲۰ هزار و ۴۳۸ واحد رسید. در این بازار ۲۱۸ هزار معامله به ارزش  ۵۷ هزار و ۹۴۷ میلیارد ریال انجام شد. شاخص‌های «پتروشیمی زاگرس»، «پلیمر آریاساسول»، «بهمن دیزل» و «بیمه پاسارگاد» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را در فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.