سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
رشد ۱۳ درصدی حجم معاملات در بورس کالا
24 مهر 1400 - 13:26
شناسه : 19129
در هفته منتهی به 22 مهر ماه یک میلیون و 817 هزار تن انواع کالا به ارزش 122 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته گذشته رشد 13 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۳۲۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۷ هزار میلیارد ریال معامله شد. همچنین در این تالار ۹۸۰ هزار و ۵۲۰ تن سیمان، ۱۸۴ هزار و ۸۰۷ تن فولاد، ۱۱ هزار و ۳۲۵ تن مس، ۶ هزار و ۷۲۵ تن آلومینیوم، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها، چهار هزار و ۵۰ تن فلز روی، ۱۳۵ هزار تن سنگ‌آهن، دو هزار تن کک، ۲۰ کیلو گرم شمش طلا و دو هزار و ۵۰۰ تن آهن‌اسفنجی مورد دادوستد قرار گرفت.

علاوه بر این طی هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی ۴۸۴ هزار و ۱۳۲ تن انواع کالا به ارزش ۶۲ هزار میلیارد ریال به فروش رسیده است.

گفتنی است، در اين تالار ۲۱۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۴ هزار تن قیر، ۷۵ هزار و ۳۹۳ تن مواد پليمری، ۳۳ هزار و ۹۳۵ تن مواد شيميايی، ۳۳ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، چهار هزار و ۹۸۹ تن روغن پایه، ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۱۰۵ تن عایق رطوبتی و ۲۰ هزار و ۸۰۰ تن گوگرد معامله شد. همچنین ۹ هزار و ۶۱۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.