سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
رشد ۲۱ درصدی حجم معاملات بورس کالا
10 مهر 1400 - 14:51
شناسه : 18567
در هفته منتهی به 8 مهر ماه بیش از یک میلیون و 800 هزار تن انواع کالا به ارزش 156 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته گذشته به ترتیب رشد 21 و 52 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و 515 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 101 هزار میلیارد ریال معامله شد. همچنین در این تالار 955 هزار و ۳۷۰ تن سیمان، ۴۴۹ هزار و ۳۵۶ تن فولاد، ۸۰ هزار تن سنگ‌آهن، هفت هزار و ۲۰۰ تن مس، ۶ هزار و ۲۷۵ تن آلومینیوم، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۷ هزار و ۴۱۰ تن روی، یک کیلو گرم شمش طلا و هفت هزار و ۵۰۰ تن آهن‌اسفنجی معامله شده است.

گفتنی است، در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی 360 هزار و 171 تن انواع کالا به ارزش 53 هزار و 693 میلیارد ریال به فروش رسید.

علاوه بر این در تالار مذکور ۱۰۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۳ هزار و ۵۵۸ تن قیر، ۸۴ هزار و ۷۳۶ تن مواد پليمری، ۳۴ هزار تن مواد شيميايی، ۳۸ هزار تن لوب کات، دو هزار و ۸۵۹ تن روغن پایه، ۱۰۵ تن عایق رطوبتی و ۸۰۰ تن گوگرد معامله شد. همچنین ۹ هزار و ۲۴۸ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسیده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.