سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
رشد ۲۲ درصدی سرمایه‌گذاری در بخش معدن پرو
25 دی 1400 - 11:33
شناسه : 23028
براساس گزارش‌های منتشر شده، سرمایه‌گذاری در بخش معدن پرو طی 11 ماهه نخست سال 2021 میلادی شاهد رشد 22 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 2020 میلادی بود و رقم آن به مرز 4.5 میلیارد دلار رسید.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجموع سرمایه‌گذاری در بخش معدن پرو از ابتدای ماه ژانویه تا پایان نوامبر ۲۰۲۱ میلادی به چهار میلیارد و ۴۵۳ میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی رشد ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

این رشد به دلیل افزایش سرمایه‌گذاری بیشتر در زیرساخت (۴۶۹ میلیون بیشتر از مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی) و همچنین توسعه و نگهداری(۱۸۱ میلیون دلار بیشتر از مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی) عنوان شده است. لذا سرمایه‌گذاری در بخش معدن پرو طی ماه نوامبر ۲۰۲۱ میلادی نیز با میانگین رشد ۲ درصدی نسبت به ماه اکتبر ۲۰۲۱ میلادی به ۴۷۵ میلیون دلار رسید.

افزایش تولید طلا و نقره

از ابتدای ماه ژانویه تا نوامبرسال ۲۰۲۱ میلادی تولید تمام مواد معدنی در پرو، با رشد به ثبت رسید که حاکی از بهبود روند تولید نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲ میلادی است. در همین حال، طی ماه نوامبر ۲۰۲۱ میلادی میزان تولید طلا در این کشور به ۹ تن رسید که حاکی از رشد ۳ درصدی نسبت به ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی و همچنین افزایش ۳ درصدی نسبت به ماه اکتبر ۲۰۲۱ میلادی است. همچنین طی مدت یاد شده، میزان تولید نقره در پرو با رشد یک درصدی نسبت به ماه نوامبر ۲۰۲۰ میلادی به ۲۷۲ تن رسید.

تولید فلزسرخ

تولید مس پرو طی ماه نوامبر ۲۰۲۱ میلادی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد افت ۵٫۶ درصدی بود و ۱۹۵ هزار و ۱۱۵ تن به ثبت رسید. این در حالی است که از ابتدای ماه ژانویه تا پایان نوامبر ۲۰۲۱ میلادی میزان تولید فلز سرخ در این کشور شاهد رشد ۸٫۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.