دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
رشد ۳ درصدی تولید کنسانتره سنگ‌آهن بزرگ‌ترین شرکت‌های کشور
11 اسفند 1400 - 12:28
شناسه : 25255
براساس گزارش‌های منتشر شده، میزان تولید کنسانتره سنگ‌آهن شرکت‌های بزرگ طی 10 ماهه سال 1400، حدود 3 درصد افزایش یافت و از 42.8 میلیون تن عبور کرد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ‌آهن از ابتدای فروردین تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۰، حدود ۴۲ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۳۰ تن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، حدود ۴۱ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۸۰ تن بود.

از این میزان، شرکت‌های «گل‌گهر» ۱۳ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۳۸۵ تن، «چادرملو» ۱۰ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۸۹۴ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» پنج میلیون و ۴۷ هزار و ۵۶۵ تن، «گهرزمین» سه میلیون و ۹۲۱ هزار و ۶۱۷ تن، «مرکزی» سه۳ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۵۸۴ تن، «توسعه فراگیر سناباد» دو میلیون و ۳۳ هزار و ۶۳۰ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۹۷۱ هزار و ۲۱۲ تن، «صبانور» یک میلیون و ۹۳ هزار و ۹۵۷ تن، «جلال آباد» ۳۲۵ هزار و ۶۲۶ تن و «صنایع معدنی فولاد سنگان» یک میلیون و ۱۵۴ هزار و ۵۶۰ تن، کنسانتره سنگ‌آهن تولید کردند.

طی ۱۰ ماهه امسال، شرکت‌های بزرگ ۱۳ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۶۲ تن کنسانتره به شرکت‌ها ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ۱۳۹۹ (۱۵ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۴۸ تن)، حدود ۱۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

میزان تولید کنسانتره سنگ‌آهن در دی‌ماه، چهار میلیون و ۱۷۰ هزار و ۷۲۲ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۱۳۹۹ (۴ میلیون و ۹۸ هزار و ۹۴۲ تن)، نزدیک به ۲ درصد افزایش یافت.

افزایش ۶۸ درصدی تولید و ۳۵ درصدی ارسال دانه‌بندی

شرکت‌های بزرگ، از ابتدای فروردین تا پایان دی، یک میلیون و ۴۶۴ هزار و ۹۳۰ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (۸۷۰ هزار و ۴۴۱ تن)، ۶۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین ارسال سنگ‌آهن دانه‌بندی نیز با ۳۵ درصد افزایش، از یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۵۵ تن ۱۰ماهه سال ۱۳۹۹ به دو میلیون و ۱۳ هزار و ۵۴۷ تن ۱۰ ماهه امسال افزایش پیدا کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.