سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
رشد ۴ درصدی حجم معاملات بورس
27 آذر 1400 - 12:02
شناسه : 21930
در هفته منتهی به 26 آذرماه دو میلیون و 76 هزار تن انواع کالا به ارزش 148 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد 4 و 3 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۵۴۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۱ هزار و ۹۱۲ میلیارد ریال معامله شد. همچنین در این تالار یک میلیون و ۱۵۳ تن سیمان، ۲۴۷ هزار و ۵۰۲ تن فولاد، ۸۶ هزار تن آهن‌اسفنجی، ۴۰ هزار تن سنگ‌آهن، ۱۰ هزار و ۱۲۵ تن آلومینیوم، هفت هزار و ۴۲۰ تن مس، دو هزار تن شمش چدن، یک هزار و ۱۴۵ تن روی، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها و یک کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است که در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشیمی 523 هزار تن انواع کالا به ارزش 65 میلیارد ریال به فروش رسید. علاوه بر این در تالار مذکور ۲۰۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴۷ هزار تن قیر، ۸۰ هزار و 407 تن مواد پلیمری، 59 هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، 29 هزار و 482 تن مواد شیمیایی، سه هزار و 641 تن روغن پایه، یک هزار تن سلاپس واکس، ۵۲۰ گوگرد، ۱۵۰ تن آرگون و ۴۸ تن عایق رطوبتی معامله شد. همچنین پنج هزار و 395 تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.