سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
رشد ۴ درصدی حجم معاملات در بورس
29 آبان 1400 - 11:49
شناسه : 20690
در هفته منتهی به 28 آبان‌ماه یک میلیون و 953 هزار تن انواع کالا به ارزش 163 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته گذشته به ترتیب رشد 4 و 28 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۵۶۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰۱ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال معامله شد. همچنین در این تالار یک میلیون  و ۳۵ تن سیمان، ۲۶۹ هزار و ۸۲۹ تن فولاد، ۱۱۰ هزار تن سنگ‌آهن، ۱۱ هزار و ۵۵۰ تن مس، ۹ هزار و ۳۷۵ تن آلومینیوم، هفت هزار و ۳۰۰ تن آهن‌اسفنجی، ۶۴۰ تن روی، ۲۸۰ تن سولفور مولیبدن، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است که در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی ۸۸۲ هزار تن انواع کالا به ارزش ۵۸ هزار و ۹۲۳ میلیارد ریال به فروش رسید. در اين تالار ۱۶۰ هزار و ۲۲۹ تن قیر، ۷۸ هزار و ۶۸۶ تن مواد پلیمری، ۶۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۲ هزار تن لوب کات، ۲۶ هزار و ۵۶۵ تن مواد شيميايی، هشت هزار و ۲۰۰ گوگرد، چهار هزار و ۴۰۶ تن روغن پایه و ۶۸ تن عایق رطوبتی معامله شد. همچنین ۱۴ هزار و ۸۸۹ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسیده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.