سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
رشد ۶ درصدی کنسانتره‌ سنگ‌آهن شرکت‌های بزرگ معدنی
14 فروردین 1400 - 10:35
شناسه : 9540
میزان تولید کنسانتره سنگ‌آهن شرکت‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی طی 11 ماهه سال 1399، با افزایش حدود 6 درصدی، از مرز 46 میلیون تن گذشت.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ‌آهن از ابتدای فروردین ماه تا پایان بهمن ماه سال ۱۳۹۹، حدود ۴۶ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۵۴۲ تن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال ۱۳۹۸، حدود ۴۳ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۴۱۲ تن بود.

از این میزان، شرکت‌های معدنی و صنعتی گل‌گهر ۱۵ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۸۵۶ تن، مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو ۱۰ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۶۴۱ تن، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه پنج میلیون و ۸۳۵ هزار و ۴۸۱ تن، شرکت سنگ‌آهن گهرزمین چهار میلیون و ۹۰ هزار و ۸۲۷ تن، شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران سه میلیون و ۸۵۰ هزار و ۶۸۹ تن، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد دو میلیون و ۳۰۳ هزار و ۷۴۴ تن، شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان دو میلیون و ۱۸۷ هزار و ۷۶۹ تن، شرکت توسعه صنعتی و معدنی صبانور یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۴۳ تن، جلال‌آباد ۳۶۲ هزار و ۸۴۳ تن و صنایع معدنی فولاد سنگان ۲۱۴ هزار و ۶۴۹ تن کنسانتره آهن تولید کردند.

افزایش ۷ درصدی تولید کنسانتره سنگ‌آهن در بهمن ماه

میزان تولیدکنسانتره سنگ‌آهن در بهمن ماه سال ۱۳۹۹، چهار میلیون و ۵۳۵ هزار و ۴۶۲ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه در سال ۱۳۹۸ با چهار میلیون و ۲۲۷ هزار و ۲۶۳ تن)، ۷ درصد افزایش یافت.

طی ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۹، شرکت‌های بزرگ 17 میلیون و ۲۶۵ هزار و ۹۶ تن کنسانتره سنگ‌آهن به شرکت‌ها ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ۱۳۹۸با ۱۸ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۸۷۳ تن، حدود ۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

میزان ارسال کنسانتره سنگ‌آهن در ماه بهمن ماه سال ۱۳۹۹، یک میلیون و ۷۴۶ هزار و ۵۴۸ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۱۳۹۸ با یک میلیون و ۷۲۰ هزار و ۵۳۸ تن، افزایش حدود ۲ درصدی را تجربه کرده است.

شرکت‌های بزرگ، طی ۱۱ ماهه سال گذشته، ۸۸۱ هزار و ۲۷۱ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۱۳۹۸ با یک میلیون و ۸۴۷ هزار و ۹۳ تن، ۵۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.