چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
رشد ۷ درصدی ارزش معاملات در بورس کالای ایران
28 فروردین 1400 - 12:50
شناسه : 10578
در هفته منتهی به 27 فروردین ماه، یک میلیون و 18 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 104 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل حجم و ارزش معاملات، به ترتیب رشد 36 و 7 درصدی را تجربه کرد.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در تالار محصولات صنعتی و معدنی و تالار حراج باز، ۶۰۲ هزار و ۱۴۲ تن انواع کالا به ارزش ۵۳ هزار و ۵۷ میلیارد ریال معامله شد. در این تالار، ۲۹۰ هزار و ۷۶۲ تن فولاد، دو هزار و ۵۴۰ تن مس، هشت هزار و ۵۲۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۲۰۰ تن چدن به معامله رسید.

شایان ذکر است که ۳۰۰ هزار تن سنگ‌آهن نیز در تالار حراج باز بورس کالای ایران نیز مورد دادوستد قرار گرفت.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی، ۴۱۵ هزار و ۳۳۶ تن انواع کالا به ارزش ۵۱ هزار و ۴۵۳ میلیارد ریال به فروش رسید.

در اين تالار ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۴۲ هزار و ۹۶۴ تن قیر، ۷۴ هزار و ۵۲۹ تن مواد پليمری، ۳۸ هزار و ۱۰۵ تن مواد شيميايی، ۳۳ هزار و ۲۰۰ تن لوب کات، دو هزار و ۵۹۲ تن روغن پایه، ۱۵۰ تن آرگون، ۲۵۰ تن عایق رطوبتی و یک هزار و ۱۹۰ تن گوگرد، معامله شد. همچنین یک هزار و ۳۸ تن کالا در بازار فرعی بورس کالای ایران، به فروش رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.