سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
رشد ۸۴ درصدی استخراج اسمی معادن زنجان
16 شهریور 1400 - 14:03
شناسه : 17385
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: استخراج اسمی معادن در استان زنجان با افزایش بیش از ۸۴ درصدی به بیش از ۱۱.۸ میلیون تن رسیده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه تنوع معدنی خوبی دارد، اظهار داشت: تعداد پروانه‌های بهره‌برداری معادن در استان زنجان از ۱۹۴ فقره در سال ۱۳۹۱ با افزایش بیش از ۷۴ درصدی به ۳۳۹ فقره در سال ۱۳۹۸ رسیده است. در همین راستا استخراج اسمی معادن در این استان با افزایش بیش از ۸۴ درصدی به بیش از ۱۱.۸ میلیون تن رسید.

وی با بیان اینکه طی سال جاری و در راستای تحقق شعار سال معادن راکد زنجان فعال می‌شود، افزود: در راستای اجرای سیاست دولت مبنی بر فعال‌سازی معادن و صنایع غیرفعال بیش از ۲۸ معدن در استان زنجان طی سال گذشته فعال شد. لذا از آنجایی که رونق و توسعه معادن برنامه مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان است، معادنی که مشکل دارند، رصد و بررسی می‌شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در پایان با بیان اینکه معادن گرانیت و تراورتن سیلیس از معادن مهم استان زنجان هستند، خاطرنشان کرد: اشتغال در بخش معدن استان بسیار خوب است و با احیای معادن اشتغال هم افزایش می‌یابد و این مهم در سال جاری تقویت خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.