سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
رشد ۹٫۸ درصدی تولید کنسانتره چادرملو
16 شهریور 1400 - 14:24
شناسه : 17390
مدیر مجتمع معدنی چادرملو مطرح کرد؛ مدیر مجتمع معدنی چادرملو گفت: این شرکت توانست با همت کارکنان عملیاتی و ستادی خود در مرداد ماه با افزایش تولید کنسانتره مواجه شود و در این راستا نیز مقرر شد تا پایان شهریور ماه تولید این محصول به 6 میلیون تن برسد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو، اظهار داشت: تولید کنسانتره سنگ‌آهن در مجتمع معدنی چادرملو تا آخر مرداد ماه به پنج میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۷۹ رسید که نسبت به سال گذشته ۹٫۸ درصد و نسبت به برنامه ۱۳۹۸، ۲۵ درصد افزایش داشت.

وی افزود: مجموع کنسانتره حمل شده از محل دپو و تولید نیز پنج میلیون و ۲۷۷ هزار و ۱۰۸ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۲۲٫۴۹ درصد افزایش داشته است، این آمار نشان می‌دهد که نه تنها هر آنچه تولید شده بلکه دپوی کنسانتره نیز فروخته و از منطقه به محل کارخانه‌های فولاد منتقل شده است.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو با بیان اینکه افزایش تولید در سایه کاهش توقف‌ها و بالابردن کارکرد تجهیزات و ماشین‌آلات محقق شده است، گفت: با همراهی همه پرسنل عملیاتی و ستادی شرکت، توانستیم افزایش تولید را رقم بزنیم. لذا با ادامه روند فعلی تولید پیش‌بینی می‌شود انشالله تولید کنسانتره سنگ‌آهن در مجتمع معدنی چادرملو تا آخر شهریور ماه به ۶ میلیون تن برسد که در نوع خود یک رکوردشکنی دیگر و افتخاری جدید برای این شرکت به شمار می‌رود.

جهانی بیان کرد: مجتمع معدنی چادرملو همچنین در مصرف آب نیز ۱۴٫۹۶ درصد کاهش داشت که نشان دهنده عملکرد خوب مجموعه است. میزان مصرف آب طی پنج ماهه اخیر، یک میلیون و ۷۴۹ هزار و ۸۷۱ مترمکعب بوده است که با اصلاح عملکرد فیلتراسیون، و بهبود بخشیدن به عملکرد پمپ‌های برگشتی، آب برگشتی بیشتری دریافت کردیم.

وی در پایان از افزایش میزان عملکرد کنسانتره آپاتیت طی پنج ماهه اول سال خبر داد و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی بالغ بر ۳۶ هزار و ۱۸۷ تن آپاتیت تولید کردیم که این رقم در مقایسه با سال گذشته ۵۶٫۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. آپاتیت یک محصول فرعی است که در تولید کود شیمیایی مصرف دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.