جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
رعایت نکنید برقتان را قطع می‌کنیم
08 خرداد 1401 - 19:36
شناسه : 28530
سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس سازوکارهای لحاظ شده، ادارات دولتی میزان مظوف هستند تا مصرف خود را کاهش دهند و در غیر این صورت، اگر میزان مصرف برق آن‌ها نسبت به سال گذشته، ۳۰ درصد کاهش پیدا نکند، برق آن مجموعه را قطع خواهیم کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق، با بیان اینکه طبق ماده ۲ مصوبه هییت وزیران، همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیر دولتی موظف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی نسبت به سال گذشته، طی ساعات کاری روزانه هستند و در صورت رعایت نکردن با قطع برق روبه‌رو می‌شوند، اظهار داشت: هییت وزیران در مصوبه خود این دستگاه‌ها را ملزم به کاهش مصرف انرژی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ادارات باید مصرف انرژی خود را در پایان ساعت اداری تا سقف ۶۰ درصد مصرف دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند، افزود: مصرف برق بخش اداری با ابزارهای هوشمند کنترل می‌شود و رعایت دقیق برنامه‌ها توسط اداره‌ها، از طریق رویت‌پذیری، کنترل از راه دور و یا حضور اکیپ‌های نظارتی در هر شهرستان انجام خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق، گفت: درصورتی‌که دستگاه‌های اداری مصرف خود را متناسب با مصوبه هییت وزیران کاهش ندهند، طی مرحله نخست اخطار دریافت می‌کنند و در صورت رعایت‌ نکردن برق اداره پرمصرف قطع خواهد شد.

رجبی مشهدی در پایان خاطرنشان کرد:  قبل از شروع فصل تابستان، برخورد جدی با ادارات متخلف آغاز می‌شود و برای این مهم نیز، سازوکارهای لازم را لحاظ کرده‌ایم و از سوی دیگر، با توجه به شرایط حال حاضر صنعت برق لازم است تا همراهی مشترکان در تمام بخش‌های خانگی، اداری و تجاری بیشتر شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.