سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
رفع مشکلات تولید یکی از وظایف منطقه ویژه است
13 شهریور 1400 - 9:22
شناسه : 17097
در نشست روز پنجشنبه مدیرعامل فولاد هرمزگان و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی، مشکلات موجود در راه توسعه فولاد هرمزگان، تامین زمین و انرژی مورد نیاز این شرکت در طرح‌های توسعه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج‌فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به نگاه ارزشی، انقلابی و همکاری‌ها و حمایت‌های همه‌جانبه مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس، نتیجه این همکاری‌های مشترک را رفع مشکلات و در نهایت انتفاع کشور دانست.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به طرح‌های توسعه‌ای، ویژه است و نهایی شدن آن‌ها به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد، به بیان مشکلات پیش رو در توسعه فولاد هرمزگان پرداخت و افزود: امیدواریم این همکاری‌ها در رفع موانع توسعه فولاد هرمزگان ادامه یابد.

فولاد هرمزگان باعث افتخار منطقه ویژه است

حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس نیز فولاد هرمزگان را باعث افتخار منطقه ویژه و ویترین صنعت استان هرمزگان دانست و گفت: یکی از وظیفه منطقه ویژه پشتیبانی و رفع دغدغه از بخش تولید است.

وی در پایان با بیان اینکه در بحث انرژی و بازسازی اعتماد و اعتمادآفرینی بایستی تمام تلاش خود را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور نیاز به کار جهادی دارد و بایستی فعالیت‌ها را سرعت بخشید. لذا منطقه ویژه آمادگی لازم برای در اختیار قرار دادن زمین را به فولاد هرمزگان جهت اجرای طرح‌های توسعه‌ای را دارد. همچنین از بخش خصوص برای تامین انرژی حمایت می‌کنیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.