پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
رفع معضل بیکاری همزمان با اشتغال‌زایی در گهرزمین
24 مرداد 1401 - 21:15
شناسه : 31199
مدیرعامل شرکت سنگ‌‌آهن گهر‌زمین گفت: با توجه به توده عظیم معدنی جنوب، به زودی پرچم گهرزمین سوم در جنوب استان برافراشته و کمک شایانی به حل معضل بیکاری در منطقه خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت گهر‌زمین
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه رئیس دادگستری و دادستان سیرجان و برخی دیگر از مسئولان قضایی استان، از قسمت‌های مختلف سایت گهرزمین بازدید کردند و از نزدیک با اقدامات این مجموعه آشنا شدند. پس از این بازدید، جلسه‌ای با حضور بازدیدکنندگان، مدیرعامل، عضو هیئت مدیره، مدیر مجتمع و معاون بهره‌برداری، معاون توسعه ، مدیران مجموعه و اصحاب رسانه سیرجان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، محمد فلاح، مدیرعامل شرکت سنگ‌ آهن گهر‌زمین، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران جلسه، عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم که مسئولان قضایی استان خیلی بیشتر از برخی از ادارات، در کنار مجموعه گهرزمین بوده‌اند و حمایت‌های خود را از این مجموعه دریغ نکرده‌اند که این مهم باعث دلگرمی کارگران این شرکت است.

وی افزود: به‌ زودی با توجه به توده عظیم معدنی جنوب، پرچم گهرزمین سوم در جنوب استان نیز برافراشته می‌شود که کمک شایانی به حل معضل بیکاری خواهد شد. 

فلاح با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در راستای توسعه زنجیره فولاد و سرمایه‌گذاری در مناطق آب‌خیز، عنوان کرد: ما باید توسعه را در زمان زودتری در مناطق مختلف آغاز می‌کردیم که امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت‌ پذیرفته، شاهد توسعه هرچه بیشتر این مناطق باشیم. 

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان، در ادامه حول محور این مهم، مطرح کرد: حضور در این مجموعه، توفیقی برای ما محسوب می‌شود. درواقع باعث خرسندی و خوشحالی است که راه‌اندازی و مدیریت چنین مجموعه‌های معدنی و صنعتی به دست مهندسان و متخصصان بومی رقم خورده است.

وی در ادامه با اشاره به شکوفایی استعدادهای مختلف پس از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: همت ایرانی، تهدید و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و به سوی خودکفایی پیش رفته است و این شکوفایی استعدادها، همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب به آن امیدوار است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، ظرفیت‌های شهرستان و استان کرمان را بسیار خوب و حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: ظرفیت‌های تولید و اشتغال سیرجان به بحث تولید و اشتغال کمک شایانی می‌کند. درواقع ما زنجیره کامل فولاد را در استان کرمان داریم. ضمن اینکه از اولویت‌های دستگاه قضا، حمایت از تولید است و ما همواره از تولید حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.