جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
رفع موانع تولید در معدن زغال‌سنگ«همکار»
01 اسفند 1401 - 15:10
شناسه : 33554
رئیس دادگستری راور با همراهی دادستان این شهرستان از معدن بزرگ زغال‌سنگ «همکار» بازدید کرد و در گفت‌وگو با مدیران و کارگران این معدن مسائل و مشکلات موجود را بررسی کردند که در این میان توجه به مسائل کاری، استخدامی و بیمه‌ای در صدر مطالبات کارگران قرار داشت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، مسلم کاربخش رئیس دادگستری شهرستان راور در حاشیه این دیدار گفت: دستگاه قضایی در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی می‌پردازد.

 وی بیان کرد: دستگاه قضایی از آنجایی که رونق تولید موجب حل مشکلات اقتصادی و همچنین رفع معضل بیکاری و بهبود معیشت مردم خواهد شد، از همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع تولید استفاده کرده و در این عرصه اقدامات موثر و قاطعی خواهد داشت.

دادستان راور نیز در این نشست اظهار کرد: یکی از موضوعات اولویت‌دار و پیش‌بینی‌شده در سند تحول دستگاه قضایی، تولید و رفع موانع تولید است که مورد تاکید ریاست قوه قضائیه نیز قرار دارد.

مجتبی استوارزاده افزود: معادن یکی از مهم‌ترین سرمایه‌ها در چرخه اقتصادی کشور هستند که دادستانی وظیفه دارد به منظور صیانت از حقوق عامه، نظارت بر فعالیت‌ها و کمک به تولید، مسائل فعالان این حوزه را شنیده و متناسب با آن اقدامات حمایتی را انجام دهد.

بنابراین گزارش، در جریان این بازدید کارگران معدن زغال سنگ همکار راور، خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی و کاری و مسائل بیمه‌ای خود بودند که مقرر شد مشکلات به صورت مکتوب به دادستانی راور اعلام شود تا از طریق ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی پیگیری شود و مکاتبات لازم با مجمع نمایندگان استان کرمان و سایر بخش‌ها نیز صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.