سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
رقم خوردن موفقیت‌های بزرگ در باشگاه مس
27 فروردین 1401 - 13:15
شناسه : 26642
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از باشگاه فرهنگی و ورزشی مس کرمان بازدید و با مسئولان باشگاه در خصوص آخرین وضعیت و اقدامات باشگاه گفت‌وگو کرد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در دیدار از باشگاه فرهنگی و ورزشی مس کرمان ضمن تشکر از کارکنان و مجموعه باشگاه مس کرمان، حضور یک مدیرعامل جوان و با انگیزه در راس این باشگاه را اتفاقی مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با تلاش و فضای مثبتی که در مجموعه باشگاه مس کرمان حاکم است، موفقیت‌های ماندگار ورزشی و فرهنگی برای ایجاد شور و نشاط بیشتر در جامعه رقم بخورد.

وی افزود: هدف اصلی ما برای حضور در این جمع، بیان خسته نباشید و اعلام حمایت جدی خود از فعالیت‌های باشگاه فرهنگی و ورزشی مس است که نقش بسیار مهمی در پویایی و نشاط جامعه ایفا می‌کنند و این باشگاه توانایی آن را دارد که با ثبت موفقیت‌هایی ماندگار، زمینه شادی اقشار مردم دیار کریمان را فراهم کند و این مسئله بسیار مهمی تلقی شده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: از نتایج خوب تیم فوتبال مس کرمان کاملا آگاه هستیم و امیدواریم که در ادامه راه، صعود به لیگ برتر برای این تیم با تلاش و کوششی که انجام می‌دهد محقق شود؛ چراکه اهداف این تیم مانند گذشته بسیار بالا است و چشم‌انداز ما نسبت به این تیم و باشگاه بزرگ و آینده‌نگرانه است.

رستمی بر شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی و بومی استان تاکید کرد: ورزش برای کشور یک سرمایه اجتماعی بسیار بزرگ است و برای مثال درخشش چهره‌ای مثل علی دایی در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی که اعتبار زیادی به کشور بخشید، نشان می‌دهد تا چه اندازه باید روی شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی برای کسب افتخار در کشور و ایجاد نشاط عمومی جدی باشیم. این وظیفه نهادهایی مثل باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی مس است که این کار را انجام دهند.

وی با تشکر از اقدامات فرهنگی باشگاه مس کرمان مداومت بر این موضوع را هم بسیار مهم دانست و گفت: کار فرهنگی باید در باشگاه بیش از پیش برنامه‌ریزی و دنبال شود، چراکه ورزش پتانسیل زیادی برای فرهنگ‌سازی در جامعه به خصوص ایجاد فرهنگ پهلوانی و ایثار دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: فرهنگ ایرانی و اسلامی در کنار سیره جوانمردی و پهلوانی باید از طریق ورزش در جامعه و به‌ویژه نسل جوان گسترش پیدا کند. ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و موفقیت‌های باشگاه باید برای نشاط عمومی، موفقیت تیم‌های ورزشی باشگاه بیش از گذشته ادامه پیدا کند.

در این دیدار همچنین محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان ضمن خیر مقدم و خوش‌آمد به مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هییت همراه، حضور علی رستمی در باشگاه مس کرمان را نشان از توجه عالی مدیریت شرکت مس به بحث باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی دانست و از این دیدگاه مثبت قدردانی کرد.

شایان ذکر است که در این مراسم مهدی اهرابی عضو موظف هییت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و معاون هماهنگی، بهروز رحمتی معاون توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران، محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و عباس صفری فرمانده بسیج شرکت مس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران را همراهی کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.