سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
روابط عمومی ترکیبی از هنر، تجربه و علم در شناخت سازمان است
27 اردیبهشت 1400 - 13:07
شناسه : 12281
مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه: مسئولان و کارگزاران بخش‌های مختلف کشور، تولیدکنندگان و صنعتگران که در راه تولید، آبادانی و خدمت به این نظام اسلامی اهتمام می‌ورزند، همواره نیازمند بهره‌گیری از علم، دانش، تجربه و مهارت به عنوان ابزاری برای اطلاع و استماع افکار عمومی در خصوص اقدامات صورت گرفته هستند و این وظیفه خطیر در هر سازمان به روابط عمومی سپرده شده تا با تدوین استراتژی موثر ارتباطی، مقبولیت و مشروعیت لازم را برای سازمان متبوع خود فراهم آورد و مسیر تعالی را هموار سازد.
ارسال توسط : نویسنده : هادی نباتی‌نژاد منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، هادی نباتی‌نژاد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولادمبارکه به مناسبت روز روابط عمومی اظهار داشت: در این دوره که عصر ارتباطات نام‌گذاری شده، توسعه و پیشرفت همه‌جانبه جوامع با تعاملات انسانی گره‌ خورده است و در این میان افکار عمومی، رسانه و اطلاع‌رسانی در اولویت توجه، التزام و اهتمام قرار گرفته و این مسئله اهمیت جایگاه روابط عمومی را دوچندان کرده است، به‌گونه‌ای که بخش عمده موفقیت و اقبال شرکت‌ها در افکار عمومی، نخبگان، سهام‌داران و در نهایت مردم در گرو عملکرد روابط عمومی در ترسیم نگاه واقع‌گرایانه، حقیقی، صحیح و دوراندیشانه از سازمان و شرکت است.

روابط عمومی ترکیبی از علم، تجربه، تخصص، هنر و تدبیر در شناخت سازمان و ابزارهای ارتباطی به‌منظور اقناع افکار عمومی است و این واحد سامانه‌ای مشورتی و مدیریتی است که نقش ارزنده‌ای در سیاست‌گذاری و هدایت بر عهده دارد و جلب رضایت و اقناع تفکرات، انتظارت و مطالبات مردم و مخاطبان سازمان، در اولویت فرایندهای آن است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در مسئولیت‌های ارتباطی در سال‌های اخیر و با تحولات عظیم و گسترش ابزارهای ارتباط نمود بیشتری یافته و این مسئله نیازمندی شرکت‌ها را به روابط عمومی خلاق، پیشرو با توانایی تفکر و عکس‌العمل سریع به‌ویژه در شرایط پراسترس، تنش‌زا و بحرانی دوچندان ساخته است، به‌گونه‌ای که تنها روابط عمومی هدفمند و ساختارمدار، تخصص‌گرا، پویا و خلاق با در نظر گرفتن واقعیات و اخلاق‌مداری و با اتخاذ استراتژی کارا و مناسب می‌تواند شرکت و سازمان را در مواجهه با رویدادهای مختلف از کوران مخاطرات برهاند و در راستای تامین منافع، مجموعه را به سرمنزل مقصود برساند.

روابط عمومی به‌ عنوان بستر و کانون ارتباطات و همچنین انتقال، انتشار و بازتاب اطلاعات و خدمات شرکت فولادمبارکه و یا هر سازمان دیگر به افکار عمومی است که نقش موثر و حیاتی در پویایی و سرزندگی مجموعه بر عهده دارد و به‌طورکلی روح خدمت در روابط عمومی با ایستایی و سکون منافات دارد.

۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی مغتنم برای گروه فولادمبارکه و کلیه همکاران سخت‌کوش و پرتلاش و خستگی‌ناپذیر روابط عمومی این گروه است که با تلاش و پشتکار شبانه‌روزی، در راستای انجام رسالت خطیر خود در تامین منافع و تکریم جایگاه متعالی گروه فولادمبارکه اهتمام می‌ورزند و برای توسعه ارتباطات و غنای حرفه‌ای، معنوی و ارزشی روابط عمومی و جایگاه این حرفه همت مضاعف می‌گمارند تا آرمان ایران اسلامی آباد و آزاد به دور از هرگونه فشار، تحریم و محدودیت تحقق یابد و این روز بهانه‌ای برای تکریم همه عزیزانی است که دل در گرو خدمت به نظام اسلامی در این جایگاه دارند.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه دست‌اندرکاران این عرصه خطیر به ویژه همراهان و همکاران سخت‌کوش گروه روابط عمومی فولادمبارکه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و دست آن‌ها را به گرمی فشرده و تلاش‌های آن‌ها را به نیکی می‌ستایم و امیدوارم خدمت در این سنگر، رضایت الهی و ذخیره و توشه اخروی برای همکاران عزیز روابط عمومی به همراه داشته باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.