چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
روابط عمومی رکن اساسی موفقیت یک سازمان
29 اردیبهشت 1400 - 9:14
شناسه : 12400
مدیرعامل فولاد هرمزگان مطرح کرد؛ مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن دیدار با کارکنان این بخش در شرکت، طی سخنانی نقشه راه و وظایف روابط عمومی را ترسیم کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاء معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در ابتدای این دیدار و در بخش نخست سخنان خود از زحمات روابط عمومی تقدیر و اظهار داشت: تمامی شرکت‌های موفق در کنار خود، روابط عمومی‌های قدرتمندی دارند که با عملکری قوی می‌توانند علاوه بر ایجاد موفقیت بنگاه اقتصادی در اغلب حوزه‌ها، با رصد کردن رقبای داخلی و خارجی و تبلیغات در جذب مشتری، نقش اساسی و کلیدی ایفا کنند.

وی یکی از وظایف اصلی روابط عمومی را برندسازی عنوان کرد و افزود: کمپانی‌های بزرگ دنیا، تبلیغات موثر را یکی از روش‌های اصلی برندسازی می‌دانند. از این رو، شرکت‌ها باید برای پیشرفت هر چه بیشتر در این حوزه تلاش کنند؛ چراکه اگر یک محصول به یک برند جهانی تبدیل شود، منجر به ارتقای کیفیت، پیشرفت تکنولوژی و افزایش درآمد خواهد شد. افزایش درآمد شرکت، منجر به توجه بیشتر به وضعیت معیشت کارکنان می‌شود؛ و این مهم وظیفه روابط عمومی و کارکنان آن را سنگین‌تر می‌کند .

مدیرعامل فولاد هرمزگان بخش بزرگی از موفقیت‌ها کسب شده را مرهون عملکرد خوب روابط عمومی در معرفی شرکت و محصولات آن از طریق تبلیغات دانست و با تاکید بر اهمیت تبلیغات و اطلاع‌رسانی، گفت: در دنیای امروز تبلیغات موثر در رسانه‌ها به عنوان راهی برای پیشرفت در دنیا باعث ایجاد برندسازی و رشد شرکت می‌شود .

معروفخانی با اشاره به اهمیت و نقش کارگران در تولید کیفی، ایجاد انگیزه و جو روانی مثبت در میان کارکنان به عنوان یکی دیگر از وظایف روابط عمومی، بیان کرد: اگر روابط عمومی این جو مثبت را ایجاد کند، کارکنان پرتلاش و گرانقدر نیز برای بالا رفتن تولید و کیفیت محصول، با انگیزه‌تر فعالیت می‌کنند که این امر ضمن ایجاد ارتقا در کیفیت محصول، تضمین در فروش به مشتریان داخلی و خارجی را در پی دارد .

وی ادامه داد: بالا رفتن انگیزه کارکنان، ارتقای کیفیت کالا، فروش محصول و درنهایت افزایش درآمد است؛ به طوری که با افزایش درآمد، کیفیت معیشت کارکنان نیز ارتقا می‌یابد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان، انتشار اخبار شرکت و رصد اخبار در رسانه‌ها به همراه پاسخگویی مناسب و به موقع را از اهم کارهای روابط عمومی عنوان کرد.

معروفخانی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت کارکنان در همه رده‌های سازمانی پرداخت و تصریح کرد: اعتقاد ما این است که انگیزه کارکنان با موفقیت شرکت گره خورده و افزایش انگیزه و ایجاد جو روانی مثبت، منجر به موفقیت‌های آینده شرکت می‌شود.

وی توجه ویژه به معیشت کارکنان به خصوص کارکنان زحمتکش پیمانکاری در شرکت فولادهرمزگان را از برنامه‌های خود عنوان کرد و یادآور شد: تمامی موفقیت‌های کسب شده در حوزه تولید، مرهون زحمات همه افراد شرکت از مدیران تا کارکنان در همه رده‌ها است؛ پس می‌بایست در پرداخت پاداش‌ها، بازنگری و این زحمات به نحوی پاسخ داده شود.

مدیرعامل فولادهرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: شرکت به مناسب عید سعید فطر با اهدای بسته‌های معیشتی، نخستین گام در راستای توجه به کارگران شرکت برداشته شد. علاوه بر این، در تلاش هستیم تا در سال جاری با تحقق رکوردهای ماهیانه، پاداش ویژه‌ای به کلیه کارکنان و کارگران اهدا شود .

حمایت مدیران از روابط عمومی منجر به رشد سازمان می‌شود

در ادامه رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان نیز با ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی، عنوان کرد: نگاه مدیران ارشد به روابط عمومی و حمایت از برنامه‌ها و اقدامات در این حوزه قطعا به رشد مجموعه کمک می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی فولاد هرمزگان همواره تلاش می‌کند با تعامل، همکاری و ارتباطات دوسویه درجهت منافع سازمان گام بردارد. در این راستا، ایجاد تصویر مثبت سازمانی با تعاملات ارزش‌افزا، یکی دیگر از ماموریت‌های روابط عمومی برای رسیدن به اهداف تعیین شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.