سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی انتقال می‌شود
24 آبان 1400 - 10:33
شناسه : 20510
سرپرست منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز گفت: روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز از این منطقه انتقال می‌یابد. لذا باید در روزهای سرد سال مدیریت صحیحی در حوزه مصرف گاز طبیعی داشته باشیم.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی نصیحت‌کن سرپرست منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز، اظهار داشت: کارکنان این منطقه شبانه‌روز در تلاش هستند با انتقال پایدار و ایمن گاز از طریق خطوط لوله فشار قوی، زمستان امسال را نیز مانند سال‌های پیش با سربلندی سپری کنند. لذا با توجه به فعالیت‌های انجام شده در بخش‌های پایداری سیستم و افزایش بازده انتقال گاز، هم‌اکنون این منطقه آمادگی لازم را برای انتقال پایدار انرژی گاز کشور دارد.

وی افزود: اکنون روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون استاندارد مترمکعب گاز از طریق بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر خطوط لوله فشار قوی و با بهره‌گیری از پنج تاسیسات تقویت فشار از این منطقه به نقاط مختلف کشور منتقل می‌شود.

سرپرست منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز با تاکید بر مدیریت صحیح مصرف گاز طبیعی در خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، خاطرنشان کرد: تنظیم دمای مناسب وسایل گرمایشی کمک شایانی به کاهش مصرف گاز و از همه مهم‌تر دسترسی مستمر و پایدار هموطنان به این انرژی است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.