سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
روزی پرتلاطم برای بازار بورس
26 آبان 1400 - 13:37
شناسه : 20639
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه امروز پر نوسان بود، به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات توانست تا یک میلیون و ۴۱۳ هزار واحد افزایش یابد، اما در ساعات میانی و پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و ۴۱۰ هزار واحد ایستاد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۲۱۵۵ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۴۱۰ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۲۸۰۵ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۸۶ هزار و ۷۵۵ واحد رسید. معامله گران این بازار ۴۸۷ هزار معامله به ارزش ۴۲ هزار و ۲۶۶ میلیارد ریال انجام دادند.

۲۴۲ نماد بورسی مثبت و ۱۳۶ نماد منفی بودند که از میان آن‌‎ها پتروشیمی فناوران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولادمبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و فلزات و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران هم با ۹ واحد کاهش در رقم ۲۰ هزار و ۲۴۳ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۲۴۶ هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال انجام دادند.

۱۶۵ نماد فرابورسی مثبت و ۸۰ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها بیمه پاسارگاد و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی فرابورس ایران، بیمه کوثر، پالایش نفت لاوان و صنایع پتروشیمی تخت جمشید نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.