جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
روزی پرتلاطم برای بازار بورس
15 آذر 1400 - 14:07
شناسه : 21428
بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد افزایش یافت، اما در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و به رقم یک میلیون و ۳۴۲ هزار واحد رسید.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش خبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۸۶۵ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۴۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن ۴۲۶ واحد افزایش یافت و رقم ۳۶۳ هزار و ۷۶۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۵۹ هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۳۶۲ میلیارد ریال انجام دادند.

شرکت ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی فناوران، فولادمبارکه اصفهان و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فراوری معدنی اپال کانی پارس، پتروشیمی پردیس و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در مقابل شاخص کل فرابورس ایران هم با ۲۸ واحد کاهش در رقم ۱۹ هزار و ۱۷۱ واحد ایستاد. معامله گران این بازار با انجام ۱۸۰ هزار معامله ارزش معاملات را به ۴۸۱ هزار و ۵۳۳ میلیارد ریال رساندند.

گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، پلیمر آریاساسول، مدیریت انرژی امیدتابان حور و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی ودر مقابل فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس ایران داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.