جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
روند صعودی تولید و درآمد شرکت آلومراد
20 آبان 1399 - 8:31
شناسه : 1322
ارزیابی عملکرد شرکت آلومراد در ماه منتهی به 30 مهر ماه 1399 نشان می‌دهد این شرکت در ماه مورد بررسی با وجود مشکلاتی همچون شیوع ویروس کرونا و نوسانات قیمتی در بازار، به رکوردهای قابل توجهی در تولید و فروش محصولات آلومینیومی خود دست یافته و از این رو با ثبت 151.2 درصد رشد نسبت به شهریور ماه سال جاری، 190 میلیارد و 12 میلیون ریال درآمد کسب کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از فلزات آنلاین، بررسی عملکرد شرکت آلومراد حاکی از آن است که این شرکت مهر ماه سال جاری را با تولید و فروش انبوه محصولات آلومینیومی خود، مطلوب به پایان رسانده است. با توجه به میزان فروش محصولات آاین شرکت، شاهد رشد قابل ملاحظه درآمد کسب شده در ماه گذشته نسبت به شهریور ماه و مهر ماه در سال ۱۳۹۸ هستیم.

نمودار ۱، فعالیت شرکت آلومراد در مهر ماه ۱۳۹۹ و مقایسه آن نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۱۳۹۸ و همچنین نسبت به شهریور ماه سال جاری را نشان می‌دهد. بر اساس این نمودار می‌توان دریافت که شرکت آلومراد در میزان تولید محصولات خود عملکردی صعودی نسبت به شهریور ماه را به ثبت رسانده است.

گفتنی است، شرکت آلومراد در زمینه تولید محصولاتی چون راد، بیلت و ورق فعالیت می‌کند که البته سهمی از فعالیت این شرکت مربوط به تولید محصولات کارمزدی است؛ به گونه‌ای که از یک هزار و ۲۵۶ تن تولید این شرکت، ۸۸۲ تن آن به تولید محصولات کارمزدی مربوط می‌شود.

رشد ۱۹٫۵ درصدی تولید راد آلومینیومی طی یک ماه

در مهر ماه سال گذشته، میزان تولید کل راد شرکت آلومراد ۴۲۱ تن بود و در مهر ماه سال جاری، به ۹۶۹ تن رسید که این میزان افزایش، نشان‌دهنده رشد چشمگیر فعالیت شرکت آلومراد در این حوزه بوده است. همچنین نسبت به شهریور ماه سال جاری که این شرکت ۸۱۱ تن راد آلومینیومی تولید کرده است، افزایش قابل ملاحظه‌ ۱۹٫۵ درصدی را شاهد هستیم.

مقدار فروش کل راد آلومینیومی در مهر ماه ۱۳۹۹ نسبت به شهریور ماه سال جاری، بالغ بر ۲٫۹ درصد رشد داشته است؛ به این صورت که این شرکت در شهریور ماه ۱۳۹۹، ۸۵۴ تن از این محصول را در بازار به فروش رساند و در هفتمین ماه سال ۱۳۹۹ توانست ۸۷۹ تن فروش داشته باشد. این در حالی است که شرکت آلومراد در مدت زمان مشابه در سال ۱۳۹۸، حدود ۳۳۳ تن راد آلومینیومی عرضه و در بازار به فروش رساند و به این ترتیب رشد ۱۶۴ درصدی را نسبت به سال ۱۳۹۸ مشاهده می‌کنیم.

نرخ فروش راد آلومینیومی در مهر ماه رشد ۳٫۲ درصدی داشت. به این ترتیب که در شهریور ماه سال جاری، نرخ فروش این محصول ۳۶ هزار و ۱۷۸ تومان به ازای هر تن بود و در مهر ماه، به ۳۷ هزار و ۳۴۹ تومان به ازای هر تن رسید. این نرخ فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته که راد آلومینیومی به قیمت ۲۳ هزار و ۵۸ تومان به ازای هر تن به فروش رسید، ۶۲ درصد رشد را تجربه کرده است.

رشد ۱۵٫۲ درصدی تولید راد کارمزدی نسبت به ماه گذشته

روند تولید راد کارمزدی شرکت آلومراد در مهر ماه سال ۱۳۹۹، نسبت به ماه قبل از آن و همچنین نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۱۳۹۸ دارای سیر صعودی بوده است؛ به گونه‌ای که تولید این محصول در مهر ماه سال ۱۳۹۹ نسبت به ماه پیشین، بالغ بر ۱۵ درصد افزایش یافته و از ۶۰۱ تن به ۶۹۲ تن رسیده است. همچنین این شرکت در مهر ماه ۱۳۹۸، به میزان ۶۱ تن راد کارمزدی تولید کرده بود که در مقایسه با تولید این محصول در مهر ماه سال جاری، رشد قابل توجه ۱۰۳۴ درصدی مشاهده می‌شود.

در مهر ماه سال جاری نیز این شرکت توانست ۵۶۰ تن راد کارمزدی بفروشد و نسبت به شهریور ماه سال جاری با میزان فروش ۶۸۵ تن، ۱۸٫۲ درصد افت فروش داشت. قابل ذکر است که روند فروش شرکت در زمینه راد کارمزدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته رشد ۱۵۰۰ درصدی را نشان می‌دهد زیرا این شرکت در سال گذشته، تنها ۳۵ تن راد کارمزدی فروخت.

رشد قابل توجه تولید بیلت کارمزدی نسبت به سال گذشته

روند تولید بیلت کارمزدی شرکت آلومراد در مهر ماه سال ۱۳۹۹، نسبت به ماه قبل از آن، ۹٫۵ درصد افت داشته است؛ به گونه‌ای که تولید بیلت کارمزدی شهریور ماه سال جاری 210 تن بوده و در هفتمین ماه امسال، به ۱۹۰ تن رسیده است. همچنین این شرکت در مهر ماه سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۵ تن بیلت کارمزدی تولید کرده بود که در مقایسه با مهر ماه امسال رشد قابل ملاحظه‌ ۱۱۶۷ درصدی برآورد می‌شود.

در مهر ماه سال جاری نیز این شرکت توانست ۱۸۰ تن بیلت کارمزدی بفروشد که با این میزان فروش، افت ۴٫۸ درصدی نسبت به ماه قبل از آن داشته است. میزان فروش بیلت کارمزدی در شهریور ماه سال جاری ۱۸۹ تن بوده و این شرکت در مهر ۱۳۹۸ فروش نداشته است.

تولید ۹۷ تن بیلت آلومینیومی

«فمراد» بعد از سه ماه عدم تولید بیلت در سال جاری، در مهر ماه توانست ۹۷ تن از این محصول را تولید کند و تمام آن را مورد معامله قرار دهد. به عبارت بهتر، کل بیلت تولید شده(کارمزدی و غیر کارمزدی) این شرکت در ماه مورد بررسی ۲۸۷ تن برآورد شده که نسبت به تولید ۴۶ تنی این محصول در مهر ماه ۱۳۹۸، رشد ۵۲۴ درصدی را به ثبت رسانده است.

همچنین میزان فروش کل بیلت آلومینیومی(کارمزدی و غیرکارمزدی) شرکت آلومراد در مهر ماه ۱۳۹۹، ۲۷۷ بوده که نسبت به ماه مشابه در سال گذشته بالغ بر ۵۱۵ درصد رشد داشته است. میزان فروش این محصول در مهر ماه ۱۳۹۸، ۴۵ تن بود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.